نخستین کارگاه آموزشی «فرزند پروری» ویژه مادران روستای چهار برج برگزار شد
نخستين کارگاه آموزشي «فرزند پروري» ويژه مادران روستاي چهار برج برگزار شد
به همت کانون امام جواد (علیه السلام)؛

نخستین کارگاه آموزشی «فرزند پروری» ویژه مادران روستای چهار برج برگزار شد

نخستين کارگاه آموزشي «فرزند پروري» در روستاي چهار برج اسفراين به همت اهالي مسجد و کانون امام جواد(عليه السلام) ويژه مادران اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 42283 تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «شادی حسن پور»، مدیر کانون فرهنگی امام جواد (علیه السلام) مسجدامام خمینی (ره)  اسفراین با اعلام این خب گفت: این کارگاه آموزشی برای نخستین بار و با هدف تربیت صحیح فرزندان به ویژه نوجوانان با موضوع محوری کنترل خشم برگزار شد.

وی اضافه کرد: نخستین جلسه این کارگاه  با حضور دکتر اعلایی از اساتید دانشگاه و روان درمان، آغاز به صورت هفتگی به مدت چهار جلسه ادامه خواهد داشت.

حسن پور،  نحوه ارتباط والدین و رفتار صحیح با فرزندان  با محویت کنترل خشم را از اهم موارد مطرح شده در نخستین جلسه این کارگاه آموزشی که در محل کتابخانه عمومی روستا برگزار شد، نام برد.

 وی همچنین از تلاش فعالان مسجدی برای پیوند نوجوانان به مسجد در این روستا خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاضر و بروز شبهه های فراوان در دانش آموزان یک سری کلاس های آموزشی  با رویکرد جهاد تبیین وروشنگری با محور قراردادن مسجد برگزار شد.

وی در ادامه کلاس های آموزشی برگزار شده که هم اکنون نیز ادامه دارد را در قالب قصه گویی و کتابخوانی و بصیرت افزایی و گفتگو با نوجوانان اعلام کرد.

پایان/