کانون امام هادی (ع) بجنورد همیار توسعه فرهنگی و آموزشی مناطق آسیب پذیر شد
کانون امام هادي (ع) بجنورد هميار توسعه فرهنگي و آموزشي مناطق آسيب پذير شد
باهمراهی دانشجویان جهادگر مسجدی؛

کانون امام هادی (ع) بجنورد همیار توسعه فرهنگی و آموزشی مناطق آسیب پذیر شد

فعالان کانون امام هادي(عليه السلام) بجنورد با همکاري دانشجويان مسجدي در قالب گروه جهادي به مناطق آسيب پذير رفتند و فعاليت هاي فرهنگي و آموزشي ويژه نوجوانان اجرا کردند.
شناسه خبر : 42451 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛«ابوالفضل سلطانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، به فعالیت های فرهنگی جهادی این کانون اشاره کرد و گفت: با همیاری دانشجویان دانشگاه های بجنورد و همراهی اهالی مسجد،  گروه جهادی برای رفع محرومیت های فرهنگی در محلات  و مناطق آسیب پذیر تشکیل شد.

وی افزود: این گروه، از دانشجویان متعهد و جهادی تشکیل شده  و پنج شنبه و جمعه هر هفته، پس از شناسایی مناطق آسیب پذیر و نیاز های فرهنگی و آموزشی آن با حضور در منطقه و با محوریت مسجد برنامه های فرهنگی انجام می شود.

سلطانی، برگزاری کلاس های تقویتی دروس پایه برای دانش آموزان کم برخوردار و بعضا جامانده از تحصیل در خانواده های نیازمند، آموزش رشته های هنری فوق برنامه، اجرای مسابقه و سرگرمی، برگزاری نشست های فرهنگی از جمله اقدامات فرهنگی آموزشی ویژه نوجوانان با همراهی دانشجویان نام برد.

وی همچنین گفت: گروه جهادی مذکور در روزهای جمعه نیز با همکاری دانشجویان برای فعالیت های جهادی تعمیر معابر و منازل و کارهایی از این دست به این مناطق اعزام می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی (علیه السلام) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) بجنورد، در تکمیل این خبر افزود: مناطق شهید علی آذرسا، باغ نجاتی و کوی امام هادی (ع) بجنورد از جمله نقاطی است که  تاکنون با همراهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و کوثر بجنورد این برنامه جهادی اجرا شده است.

 

پایان/