کانون مقاومت مسجد علی بن ابیطالب (ع) بجنورد میزبان دانشجویان جهادگر و مسجدی شد
کانون مقاومت مسجد علي بن ابيطالب (ع) بجنورد ميزبان دانشجويان جهادگر و مسجدي شد
با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و در تعامل فرهنگی دو کانون مسجد؛

کانون مقاومت مسجد علی بن ابیطالب (ع) بجنورد میزبان دانشجویان جهادگر و مسجدی شد

کانون مقاومت مسجد علي بن ابيطالب (ع) بجنورد ميزبان مدير ستاد فهماي خراسان شمالي و فعالان کانون امام هادي (عليه السلام) و نيز گروه جهادي اين کانون متشکل از دانشجويان شد.
شناسه خبر : 42452 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه جهادی فرهنگی آموزشی کانون امام هادی(ع) بجنورد با همراهی تنی چند از دانشجویان دانشگاه های بجنورد ویژه نوجوانان  روستای شهید علی آذرسای بجنورد، بجنورد برگزار شد.

این برنامه فرهنگی و پرشور، با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  در محل کانون مقاومت مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) این روستا برگزار شد و مدیر ستاد با نوجوانان در مسابقات و برنامه های اجرا شده همراه شدند.

حیدر آذرسا، مدیر کانون فرهنگی هنری مقاومت مسجد علی بن ابیطالب(علیه السلام) بجنورد، در این باره گفت: این برنامه آموزشی با هدف آموزش دانش آموزان خانواده‌ هاي کم برخوردار از تحصيل، در محل مسجد برگزار شد.

وی افزود: این طرح با همراهی وهمت کانون امام هادی (ع) و دانشجویان بسیجی دانشگاه کوثر بجنورد همراه آموزش دروس و فعالیت های اوقات فراغت و برگزاری مسابقه فرهنگی انجام گرفت.

گفتنی است، بر اساس اعلام افراد ساکن و فعالان فرهنگی این منطقه به دلیل فضای محدود آموزشی و برگزاری کلاس های مدارس به صورت مختلط، برخی والدین فرزندان خود را به مدرسه نمی فرستند و برخی دانش آموزان در این منطقه از تحصیل بازمانده اند که نیاز به برنامه و حمایت بیشتری از سوی متولیان است.

پایان/