یادواره شهدای امنیت به همت اهالی مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار می شود
يادواره شهداي امنيت به همت اهالي مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار مي شود
به مناسبت هفته بسیج:

یادواره شهدای امنیت به همت اهالی مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار می شود

يادواره شهداي امنيت که در حوادث و اغتشاشات اخير به درجه رفيع شهادت رسيدند، به همت فعالان مسجد حضرت جواد الائمه (ع) بجنورد برنامه ريزي و اجرا مي شود.
شناسه خبر : 42476 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  یادواره شهدای امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت رسیدند، به همت فعالان  مسجد حضرت جواد الائمه (ع) بجنورد  و همراهی ارکان مسجد بویژه فعالان کانون فرهنگی هنری شهید رستمعلی نوری و فعالان پایگاه بسیج این مسجد برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

این یادواره  با محوریت گرامیداشت 6 شهید والامقام شهید حسین تقی پور، شهید فرید کرم پور، شهید مسلم جاوید مهر، شهید حسن یوسفی، شهید روح الله عجمیان و شهید آرمان علی وردی در محل این مسجد برگزار می شود.

 

مراسم ارزشمند تدارک دیده شده، 5 شنبه شب، سوم آذر ماه جاری  پس از اقامه نماز مغرب و عشاء پذیرای نمازگزاران و مردم انقلابی خواهد بود.

بر این اساس حجت الاسلام علیرضا احمدی و پاسدار مهدی الهی راد به عنوان سخنران و میهمان ویژه دعوت شده و محمدرضا ایزی، از مداحان ارزشمند و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) استان با مداحی و توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) محفل را معنویتی مضاعف  خواهد بخشید.

پایان/