بچه مسجدی ها در بجنورد، مهیای 90 دقیقه شوق حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران شدند
بچه مسجدي ها در بجنورد، مهياي 90 دقيقه شوق حمايت از تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران شدند
تا پای جان برای ایران؛

بچه مسجدی ها در بجنورد، مهیای 90 دقیقه شوق حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران شدند

بچه مسجدي ها به همت فعالان کانون فرهنگي هنري انصار المهدي (عج) در شهرستان بجنورد به صحن مسجد مي آيند و همراه تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران در رقابت هاي جام جهاني مي شوند و تيم ملي کشور عزيزمان را براي ايراني سربلند و پيروز تشويق مي کنند.
شناسه خبر : 42482 تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نوجوانان مسجد قائم آل محمد (عجل الله تعالی فرج الشریف) عصر امروز دوشنبه 30 آبان ماه در این مسجد دورهم می آیند و تماشاگر نخستین بازی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی فوتبال می شوند.

 

این نوجوانان که اغلب هنرمندان  گروه سرود  «نسیم ولایت»  کانون انصارالمهدی (عجل الله تعالی فرج الشریف ) هستند، ساعت 16:30  با شعار "تا پای جان برای ایران"، رقابت ایران در برابر تیم ملی انگیس را نظاره گر خواهند بود.

همچنین نوجوانان کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) منطقه حر بجنورد که یکی از مناطق حاشیه و آسیب پذیر این شهر است، نیز با همراهی مدیر کانون جوان آن، در دورهمی فوتبالی  و با تشویق های حامیانه تیم ملی کشورشان را تا پایان بازی همراهی می کنند.

تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در این رقابت ها همچنین روزهای چهارم و هشتم آذرماه جاری مقابل تیم های ولز و آمریکا مسابقه می دهد.

 

پایان/