ارکان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایور میزبان مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی
ارکان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ايور ميزبان مدير ستاد فهماي خراسان شمالي
همزمان با هفته بسیج؛

ارکان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ایور میزبان مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي همزمان با هفته بسيج در جمع ارکان مسجد صاحب الزمان (عج) شهر ايور حاضر شد و از کتابخانه و کانون فرهنگي هنري فعال در اين مسجد بازديد کرد.
شناسه خبر : 42508 تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی ؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی امروز سه شنبه اول آذر ماه  در مسجد صاحب الزمان (عج) حضور یافت و ضمن بازدید از این مسجد از فعالیت های این کانون بازدید کرد.

 

وی در جمع ارکان این مسجد حاضر شد و ضمن عنوان نکات تربیتی و تعریفی از فعالیت های فرهنگی، تربیت نیروی مسجدی و اثرگذار را محور اصلی فعالیت ها و برنامه های کانون ها عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که با حضور در مساجد و کانون های فرهنگی هنری فعال در آن،  علاوه بر رصد فعالیت ها، افراد تأثیرگذار را شناسایی کنیم و فعالیت های مسجدی رونق بیشتری بگیرد.

 

حجت الاسلام «پاکدامن»، شناسایی نیازهای فرهنگی  و احصاء مطالبات فرهنگی در مناطق، توسعه فعالیت کتابخوانی و تشکیل حلقه های مطالعه و نیز  برگزاری رویداد ملی فهما را در این نشست فرهنگی معرفی کرد و برای اجرای آموزش های تخصصی ویژه فعالین مسجد اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است، دیداربا رییس آموزش و پرورش گرمه، دیداربا امام جمعه گرمه و شهر درق و نیز نشست با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه علاوه بر بازدید کانون ها انجام گرفت.

پایان/