شروعی پربار در آخرین پله پاییز برای مسجدی‌های خراسان شمالی/از برپایی نشست‌های تعاملی تا دیدار با مادر شهید در شهرستان گرمه
شروعي پربار در آخرين پله پاييز براي مسجدي‌هاي خراسان شمالي/از برپايي نشست‌هاي تعاملي تا ديدار با مادر شهيد در شهرستان گرمه

شروعی پربار در آخرین پله پاییز برای مسجدی‌های خراسان شمالی/از برپایی نشست‌های تعاملی تا دیدار با مادر شهید در شهرستان گرمه

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد گرمه، همزمان با اولين روز آذر ماه در يک روز پرمشغله به شهرستان گرمه سفر کرد و با همراهي کانون فرهنگي هنري امام رضا (ع) اين شهرستان ضمن برگزاري نشست هاي تعاملي با فعالان مسجدي ديدارهايي با ائمه جمعه و ادارت فرهنگي آن برگزار کرد.
شناسه خبر : 42512 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۰:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان شمالی امروز اول آذر ماه در سفری یک روزه  به شهرستان گرمه با هماهنگی کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) این شهرستان که نقش کانون رابط شبکه رابطین کانون های این شهرستان را نیز برعهده دارد،  ضمن برگزاری نشست های تعاملی با فعالان مسجدی  و بازدید از 3 کانون و کتابخانه مسجد، با ائمه جمعه و تنی چند از مسئولان ادارات فرهنگی این شهرستان دیدار کرد.

 

بر پایه این گزارش: وی ابتدا به دفتر امام جمعه گرمه رفت و در نشستی فرهنگی با حجت الاسلام «ابوالقاسم تاتاری» گفتگو کرد  که برنامه ریزی و تربیت نیروی کارآمد مسجدی در این نشست مورد توجه قرار گرفتو اولویت اصلی فعالیت کانون ها مطرح شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان خراسان شمالی در ادامه طی نشستی با «فاطمه ملکی» سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمه دیدار کرد و با او در مورد اولویت فعالیتهای کانون های مساجد به گفت وگو پرداخت.

حجت الاسلام «پاکدامن»،  همچنین در شهر درق به دیدار امام جمعه این شهر رفت و در جمعی صمیمانه و در قالب قرارگاهی فرهنگی با حجت الاسلام «یحیی حسام» به گفتگو نشست.

نشست با حجت الاسلام محمودیان، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گرمه دیگر برنامه این سفر یک روزه بود .

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی در ادامه از کانون های فرهنگی هنری الغدیر، امام جعفر صادق(علیه السلام) و کانون موسی بن جعفر(علیه السلام) بازدید کرد و نشستی تعاملی با فعالان آن و نیز پایگاه های بسیج و ارکان مسجد برگزار کرد.

این سفر یک روزه با دیدار مادر شهید «مسلم حسن زاده»  و عرض ارادت به مقام آن شهید والامقام و مادر بزگوارش به پایان رسید.

گفتنی است؛ 20 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان گرمه فعال است.

پایان/