کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» ویژه دختران دانش آموز اسفراینی برگزار شد
کارگاه آموزشي «جهاد تبيين» ويژه دختران دانش آموز اسفرايني برگزار شد
همزمان با هفته بسیج؛

کارگاه آموزشی «جهاد تبیین» ویژه دختران دانش آموز اسفراینی برگزار شد

مدير کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين از برگزاري کارگاه آموزشي جهاد تبيين ويژه دختران دانش آموز به مناسبت هفته بسيج خبر داد.
شناسه خبر : 42515 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی» مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین و رابط کانون های این شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری کارگاه «جهاد تبیین» خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری پایگاه بسیج حضرت سکینه(س) مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه دبیرستان فرهیختگان برگزار شد. 

وی اضافه کرد: این برنامه آموزشی در قالب فضای گفتگو و کرسی آزاد اندیشی با سوال "حجاب اختیاری است یا اجباری؟؟" آغاز شد و مدت سه ساعت به طول انجامید.

براتی  در ادامه مطلب فوق استاد کارگاه را حجت الاسلام امینی فر، از اساتید حوزه و دانشگاه  معرفی کرد و افزود: موافقین و مخالفین در پاسخ به سوال  محوری مطرح شده  نظراتشان را اعلان کردند وسپس استاد کارگاه  با ذکر مثال هایی که در هیج جای دنیا مسئله حجاب اختیاری نیست به این سوال پاسخ داد.

وی ادامه داد: این کارگاه  همچنین با مطرح کردن سوالاتی و پاسخ از سوی نوجوانان و اهداء جوایز به پاسخ های صحیح  و نیز اهداء گل به دانش آموز بسیجی فعال ادامه  یافت و  با به نمایش گذاشتن 20 عکس نوشته  از تصاویر نمایشگاهی سیر "خدمتگزار ملت" به مناسبت هفته بسیج  و بازدید نوجوانان از آن پایان یافت.

 

پایان/