یادواره شهدای امنیت به همت اهالی مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار شد
يادواره شهداي امنيت به همت اهالي مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار شد
به مناسبت هفته بسیج:

یادواره شهدای امنیت به همت اهالی مسجد جواد الائمه (ع) بجنورد برگزار شد

نخستين يادواره شهداي امنيت که در حوادث و اغتشاشات اخير به درجه رفيع شهادت رسيدند، به همت فعالان مسجد حضرت جواد الائمه (ع) بجنورد و تعامل پايگاه بسيج و کانون فرهنگي هنري شهيد رستمعلي نوري اين مسجد، برنامه‌ريزي و اجرا شد.
شناسه خبر : 42560 تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  یادواره شهدای امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت رسیدند، به همت فعالان  مسجد حضرت جواد الائمه (ع) بجنورد و همراهی ارکان مسجد بویژه فعالان کانون فرهنگی هنری شهید رستمعلی نوری و فعالان پایگاه بسیج این مسجد پنج شنبه شب سوم آذرماه،  پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برگزار شد.

این یادواره  با محوریت گرامیداشت 6 شهید والامقام شهید «حسین تقی پور»، شهید «فرید کرم پور»، شهید «مسلم جاوید مهر»، شهید «حسن یوسفی»، شهید «روح الله عجمیان» و شهید «آرمان علی وردی» با حضور تنی چند از مسئولان استانی  در محل این مسجد برگزار می شود.

ورودی مسجد به یاد سلحشوری ها شهدا، با نمایشگاهی از تصاویر و بازسازی روزهای جنگ آذین بسته شده بود و به استقبال میهمانان میرفت.

همراهی نمازگزاران و اقشار مختلف مردم  رنگ و بوی سادگی و معنویت بیشتری به مراسم داده بود و  تجلیل از خانواده شهید سید "مرتضی زرهرن"، اولین شهید تکاور ارتش و چهارمین شهید مدافع حرم خراسان‌شمالی،  تقدیر از فعالان بسیجی این مسجد  را در برنامه داشت .

اجرای سرود توسط نوجوانان مسجدی، سخنرانی حجت الاسلام علیرضا احمدی و پاسدار مهدی الهی راد  و مداحی  «محمدرضا ایزی»، از مداحان ارزشمند و ذاکرین اهل بیت (علیهم السلام) استان معنویتی مضاعفی به این بادواره بخشید.

پایان/