ارکان مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای شهید آذرسای بجنورد با نماینده ولی فقیه دیدار کردند
ارکان مسجد علي بن ابيطالب (ع) روستاي شهيد آذرساي بجنورد با نماينده ولي فقيه ديدار کردند
به مناسبت هفته بسیج؛

ارکان مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای شهید آذرسای بجنورد با نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ارکان مسجد علي بن ابيطالب (عليه السلام) روستاي شهيد آذرساي بجنورد با محوريت کانون فرهنگي هنري مقاومت اين مسجد، به مناسبت هفته بسيج به ديدار حجت الاسلام و المسلمين رضا نوري، نماينده ولي فقيه رفتند و مسايل و مشکلات اين منطقه را با وي در ميان گذاشتند.
شناسه خبر : 42574 تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ ارکان مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) روستای شهید آذرسای بجنورد با  محوریت  کانون فرهنگی هنری مقاومت این مسجد، به مناسبت هفته بسیج  به دیدار حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه رفتند و مسایل و مشکلات این منطقه را با وی در میان گذاشتند.

حجت الاسلام نوری، در این دیدار صیمانه با تبریک هفته بسیج، از همدلی و همبستگی میان فعالان مسجدی از جمله هیئت امناء با کانون مسجد و پایگاه بسیج آن  و نیز در تعامل شورای روستا و همه اینها در محوریت امام جماعت، قدردانی کرد و این موضوع را ارزشمند خواند.

وی همچنین در این دیدار توجه به فعالیت بانوان در مسجد و در نقش هیئت امناء، را عنوان کرد و از فعالیت معتمدین روستا برای حل مشکلات منطقه قدردانی کرد و مسجد محوری را مورد توجه قرار داد.

 

به گفته «حیدرعلی آذرسا» مدیر کانون علاوه بر این دیدار،  حضور پرشور مردم ولایت مدار روستاي شهيد علي آذرسا در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان گلستان شهر و نیز فعالیت در حوزه کار با کودک و رفع اشکالات تحصیلی با همیاری و مشارکت  دو گروه جهادی شهید محسن حججی دانشگاه کوثر و شهیده گلدسته محمدیان دانشگاه فرهنگیان در محل مسجد روستا، از اهم اقدامات انجام شده به مناسبت هفته بسیج می توان برشمرد.

 

پایان/