نوجوانان مسجدی با اجرای نماهنگِ سرود#رفیق_شهیدم با یکدیگر رقابت می‌کنند
نوجوانان مسجدي با اجراي نماهنگِ سرود#رفيق_شهيدم با يکديگر رقابت مي‌کنند
به همت کانون مهدی موعود(عج)؛

نوجوانان مسجدی با اجرای نماهنگِ سرود#رفیق_شهیدم با یکدیگر رقابت می‌کنند

مدير کانون فرهنگي هنري مهدي موعود(عج) مسجد صاحب الزمان (عج) جاجرم، از برگزاري مسابقه هنري #رفيق_شهيدم ويژه نوجوانان و دانش آموزان دهه هشتادي خبر داد.
شناسه خبر : 42581 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان شمالی، «علی اکبر عباس زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) مسجد صاحب الزمان (عج) جاجرم، با اعلام این خبر گفت: این مسابقه به یاد شهدای دانش آموز حوادث اخیر ویژه دانش آموزان طراحی شده و  با همکاری هيئت محفل الشهدای این مسجد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي جاجرم اجرا میشود.

وی افزود: بر این اساس دانش آموزان کلیپ اجرای  خود از سرود #رفيق_شهيدم با نوای کربلایی "ابوذر روحی مقدم"، را می بایست برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

عباس زاده مهلت ارسال آثار را 7 آذر ماه جاری اعلام کرد و گفت: علاقمندان می توانند کلیپ های اجرای خود را به شماره 0۹۳۷۳۷۱۶۳۸۱ در پیام رسان های ایتا، بله، شاد و سروش ارسال کنند.

 

وی همچنین اعلام کرد: نفرات برگزیده 9 آذماه جاری همزمان با میلاد بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و طی مراسمی به همین منظور، معرفی و تقدیر می شوند.

عباس زاده همچنین از تهیه کلیپی از مجموع بهترین اجراهای رسیده به این مسابقه  برای انعکاس در رسانه ها و صدا و سیما خبر داد.

پیش از این نیز سرود «سلام فرمانده» با نوای ابوذر روحی مقدم و همراهی کودکان و نوجوانان تولید شد که با استقبال چشمگیری نه تنها در اقصی نقاط ایران اسلامی قرار گرفت بلکه در عرصه جهانی نیز مورد اقبال عمومی واقع شد و به چند زبان زنده دنیا تولید و اجرا شد.

پایان/