فعالیت های کانون ثامن الحجج(ع) در نشست تعاملی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با مدیر این کانون بررسی شد
فعاليت هاي کانون ثامن الحجج(ع) در نشست تعاملي مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با مدير اين کانون بررسي شد

فعالیت های کانون ثامن الحجج(ع) در نشست تعاملی مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی با مدیر این کانون بررسی شد

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي همزمان از کانون فرهنگي هنري ثامن الحجج مسجد امام رضا (ع) شهرآوا در مانه سملقان بازديد کرد و در نشستي تعاملي با مدير کانون فعاليت هاي اين کانون را بررسي کرد.
شناسه خبر : 42646 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در مسجد امام رضا (ع) شهر آوا حاضر شد  و  ضمن بازدید از این مسجد از فعالیت های کانون و کتابخانه آن  بازدید کرد.

 

وی در نشستی با «احیاء براتی» مدیر کانون   ضمن عنوان نکات تربیتی و تعریفی از فعالیت های فرهنگی، تربیت نیروی مسجدی و اثرگذار را محور اصلی فعالیت ها و برنامه های کانون ها عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که با حضور در مساجد و کانون های فرهنگی هنری فعال در آن،  علاوه بر رصد فعالیت ها، افراد تأثیرگذار را شناسایی کنیم و فعالیت های مسجدی رونق بیشتری بگیرد.

 

حجت الاسلام «پاکدامن»، شناسایی نیازهای فرهنگی و احصاء مطالبات فرهنگی در مناطق، توسعه فعالیت کتابخوانی و تشکیل حلقه های مطالعه و نیز  برگزاری رویداد ملی فهما را در این نشست فرهنگی معرفی کرد و برای اجرای آموزش های تخصصی ویژه فعالین مسجد اعلام آمادگی کرد.

اجرای طرح تلاوت نور و راه اندازی صندوق خیریه و انجام فعالیت های عام المنفعه و دستگیری از محرومان از جمله  فاعالیت های این کانون می توان نام برد.

پایان/