نمایشگاه کتاب «دروازه معرفت ها» در مانه و سملقان افتتاح شد
نمايشگاه کتاب «دروازه معرفت ها» در مانه و سملقان افتتاح شد
به همت کانون چهارده معصوم (ع) روستای قلعه خان و در آستانه میلاد حضرت زینب (س)؛

نمایشگاه کتاب «دروازه معرفت ها» در مانه و سملقان افتتاح شد

نمايشگاه کتاب «دروازه معرفت ها» به همت کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم (ع) روستاي قلعه خان در شهرستان مانه و سملقان با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي و امام جمعه شهر قاضي افتتاح شد.
شناسه خبر : 42650 تاریخ انتشار : ۸ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان شمالی؛ فعالیت نمایشگاه  کتاب «دروازه معرفت ها» در محل  کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان در شهرستان مانه و سملقان با حضور حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و حجت الاسلام معصومی، امام جمعه شهر قاضی آغاز شد.

این نمایشگاه با جلوه پیوند مسجد و مدرسه و با حضور اعضای نوجوان کانون، دانش آموزان و محصلین مدرسه  شهید فخر فاطمی روستای قلعه خان افتتاح شد تا این نوجوانان از فضای این کتابخانه و نمایشگاه استفاده کنند.

به گفته «مریم رجبی» مدیر کانون کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) مسجد جامع روستای قلعه خان مانه و سملقان، این نمایشگاه به مدت یک هفته عصرها از ساعت 15 تا موعد اذان مغرب در محل مسجد دایر است.

گفتنی است، مدیر ستاد فهمای استان خراسان شمالی با همراهی امام جمعه شهر قاضی ضمن بازدید از این نمایشگاه در خصوص ارزش های کتابخوانی و روش های ترویج مطالعه بین نسل جوان با وی به گفت وگو پرداخت.

پایان/