مستند «بازگشت گمورا» برای دختران دانش آموز اسفراینی به نمایش درآمد
مستند «بازگشت گمورا» براي دختران دانش آموز اسفرايني به نمايش درآمد
به همت کانون مشکات؛

مستند «بازگشت گمورا» برای دختران دانش آموز اسفراینی به نمایش درآمد

نشست نقد و بررسي فيلم مستند "بازگشت گمورا" ويژه دختران دانش آموز اسفرايني از سري سلسله نشست هاي جهاد تبيين، به همت کانون فرهنگي هنري مشکات اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 42937 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین با اعلام این خبر گفت: این نشست از سری جلسات  و نشست های جهاد تبیین این کانون است که با اکران فیلم مستند"بازگشت گمورا"  و تحلیل این فیلم ویزه دختران دانش آموز برنامه ریزی و اجرا شد.

وی در توضیح مستند به نمایش درآمده، اضافه کرد:  این مستند  به کارگردانی « محمدجواد رئیسی» در سال 1395 ساخته شده است که به بررسی سیر تحول زیست جنسی در غرب و طرفداران آن و معضلات اخلاقی ناشی از این سیر می پردازد.

 

براتی ادامه  داد: مستند مذکور با حضور حجت الاسلام «محسن امینی فر»، یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در اسفراین، ویژه دختران دانش آموز متوسطه دوم مدرسه نمونه دولتی بعثت اسفراین  به نمایش درآمد.

 

وی همچنین اضافه کرد: با  پرسش و پاسخ و تحلیل فیلم مذکور، موضوع "زن، زندگی، آگاهی" در کنار فیلم، مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.