اهالی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای سنجد شیروان در نشست تعاملانه و فرهنگی گرد هم آمدند
اهالي مسجد صاحب الزمان (عج) روستاي سنجد شيروان در نشست تعاملانه و فرهنگي گرد هم آمدند
با حضور سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه اداره کل ارشاد خراسان شمالی؛

اهالی مسجد صاحب الزمان (عج) روستای سنجد شیروان در نشست تعاملانه و فرهنگی گرد هم آمدند

سرپرست معاونت امور فرهنگي و رسانه اي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان شمالي با همراهي مدير ستاد فهماي استان از کانون فرهنگي هنري از کانون فرهنگي هنري شهيد لشگري مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالي فرج الشريف) شيروان بازديد کردند و نشستي با هدف ظرفيت شناسي براي محروميت زدايي فرهنگي با ارکان اين مسجد برگزار کردند.
شناسه خبر : 42968 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هادی معلم»، مدیر کانون فرهنگی هنری "شهید لشگری" مسجد حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) در روستای سنجد یکی از روستاهای بخش مرزی سرحد شیروان، همراه اهالی این مسجد، در نشستی فرهنگی با حضور حجت الاسلام «عباس سرشته»، سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و نیز حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»  مدیرستاد فهمای این استان، در خصوص مسایل فرهنگی و مشکلات موجود در این منطقه گفتگو کردند.

 

این نشست با هدف  محرومیت زدایی فرهنگی در مناطق مرزی استان انجام گرفت و شناسایی و احصاء مسایل فرهنگی منطقه را مورد توجه قرار  گرفت و برای رفع آن نیز از سوی مسئولین حاضر اعلام حمایت شد.

 

تشکیل شورای فرهنگی در مسجد، احیاء کارکرد تربیتی مسجد، توجه به کانون فرهنگی هنری و برنامه ریزی فرهنگی بر اساس مطالبات منطقه از اهم موارد مطرح شده در این نشست می توان نام برد.

 

همچنین  شناسایی نیازهای فرهنگی و احصاء مطالبات فرهنگی در مناطق، توسعه فعالیت کتابخوانی و تشکیل حلقه های مطالعه و نیز برگزاری نشست های آموزشی و بهره مندی از قابلیت های هنر از دیگر موارد مطرح شده در این نشست فرهنگی بود که عنوان شد.

 

پایان/