جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) جاجرم به دیدار خانواده شهید «عباس قدیمی» رفتند
جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) جاجرم به ديدار خانواده شهيد «عباس قديمي» رفتند
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها،

جوانان مسجد صاحب الزمان(عج) جاجرم به دیدار خانواده شهید «عباس قدیمی» رفتند

مدير کانون فرهنگي هنري مهدي موعود (عجل الله تعالي فرج الشريف) جاجرم از ديدار جوانان اين کانون با خانواده شهيد قديمي، به مناسبت نهم دي ماه و نيز در آستانه سومين سالگرد شهادت سردار سليماني خبر داد.
شناسه خبر : 43296 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «علی اکبر عباس زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عجل الله تعالی فرج الشریف) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) جاجرم با اعلام برنامه های این کانون ویژه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و نیز سومین سالگرد شهادت سردار آسمانی شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، گفت: به همین مناسبت جوانان و نوجوانان این مسجد به دیدار خانواده شهید «عباس قدیمی» از شهدای 8 سال دفاع مقدس رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام  کردند.

وی اضافه کرد: در این دیدار جوانان بر دست پدر معزز شهید بوسه زدند و قلب صبور مادر آن شهید را ستودند و تکریم کردند.

عباس زاده همچنین از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری  و نیز برپایی مراسم انس با قرآن کریم در این مسجد خبر داد و گفت: محفل انس با قرآن امشب 11 دی ماه با حضور قاریان برجسته استانی برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای  پویش ختم صلوات در این کانون و فعالان فرهنگی مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف ) اشاره کرد و گفت: علاقمندان  می توانند، تعداد صلوات های اهدایی به روح شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی را به شماره 09373716381 از طریق پیامک اعلام کنند.  

وی از تشکیل حلقه های معرفتی مزین به نام شهدا خبر دادو گفت: هدف ما تشکیل، شبکه ای از نیروهای جوان مسجدی است که در قالب این حلقه ها در تلاشیم این مهم را محقق سازیم.

گفتنی است، شهید سید عباس قدیمی متولد سال 1347  که در تاریخ 22 اسفند 1366 و  در ۱۹ سالگی،  در  منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسید.