اقدامات خودجوش نوجوانان کانون مهدی موعود (عج) به یاد سردار دلها/ از تکریم مادران شهید تا تقدیم هدایای شهید سلیمانی به هم‌قطاران
اقدامات خودجوش نوجوانان کانون مهدي موعود (عج) به ياد سردار دلها/ از تکريم مادران شهيد تا تقديم هداياي شهيد سليماني به هم‌قطاران

اقدامات خودجوش نوجوانان کانون مهدی موعود (عج) به یاد سردار دلها/ از تکریم مادران شهید تا تقدیم هدایای شهید سلیمانی به هم‌قطاران

کانون فرهنگي هنري مهدي موعود (عجل الله تعالي فرج الشريف) جاجرم با همراهي نوجوانان به صورت خودجوش، در سومين سالگرد شهادت سردار دلها، به ديدار خانواده شهدا رفتند و موکب فرهنگي برپا کردند.
شناسه خبر : 43400 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  «علی اکبر عباس زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف جاجرم، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: به همین مناسبت موکبی فرهنگی با پذیرایی از دلباختگان حاج قاسم  مقابل مسجد توسط نوجوانان مسجد بر پاشد.

وی اضافه کرد: بر این اساس  150 جاکلیدی، پازل و پیکسل مزین به تصویر و نام حاج قاسم سلیمانی به نوجوانان که در موکب حضور می یافتند به عنوان هدیه های آن شهید والامقام  به آنها اهدا شد.

عباس زاده همچنین اضافه کرد:  تعداد 250 برچسب نیز برای خودروهای عبوری تهیه شد و ضمن پذیرایی با چای صلواتی، این برچسب ها که  نمایانگر  تصویر حاج قاسم  و اهدا شد.

وی در ادامه پخش کلیپ مقاومت برای نوجوانان و  دیدار با خانواده معزز شهدا را نیز در ادامه اعلام کرد و گفت: در این روزها و به یاد عمو قاسم شهید، نوجوانان و جوانان مسجد به دیدار خانواده شهید «عباس قمی» و نیز شهید «محمد خواجه» رفتند.

 

وی همچنین خبر داد: امشب سه شنبه 13 دی ماه نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی در مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف برگزار می شود.

 

پایان/