اهالی مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد میزبان قاریان استانی شدند
اهالي مسجد امام سجاد عليه السلام بجنورد ميزبان قاريان استاني شدند
به مناسبت میلاد حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها؛

اهالی مسجد امام سجاد علیه السلام بجنورد میزبان قاریان استانی شدند

محفل نوراني انس با قرآن، به مناسبت ميلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها، به همت کانون فرهنگي هنري امام سجاد عليه السلام بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 43681 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ نوجوانان و جوانان مسجد امام سجاد علیه السلام با همراهی ارکان این مسجد میزبان چهارتن از قاریان برجسته استان خراسان شمالی شدند و ساعاتی چند را با طنین گوش نواز و تعالی بخش  کلام وحی  گذراندند.

این مراسم که به مناسبت سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها ،طراحی و برنامه ریزی شده بود، ابتدا با قرائت آیاتی چند از کلام اله مجید توسط ایزانلو، از قاریان برجسته استان آغاز شد.

پس از آن «عادل صمدی» دیگر جوان  قاری برجسته استانی آیات سوره احزاب را برای مستمعین که اغلب از نوجوانان بودند، تلاوت کرد.

همچنین «دری مهر» طلبه جوان و حافظ قرآن، آیاتی چند از کلام خدا و معجزه رسول الله صلی الله و علیه وآله وسلم، را به میمنت و مبارکی ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برای زنان و مردان جاضر در این مسجد قرائت کرد.

 

این مراسم با تلاوت آیات قرآن توسط حجت الاسلام صمدی،  قاری برجسته استانی و از داوران و مربیان قرآنی پایان یافت.

گفتنی است،  نمایشگاه عکس با محوریت شهدا و عنوان  «تا آخر ایستاده ایم» در مسجد یکی از برنامه های این محفل می توان نام برد.

 

پایان/