نوجوانان مسجدی محله (حر) یاد شهید قربانخانی، معروف به حر شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند
نوجوانان مسجدي محله (حر) ياد شهيد قربانخاني، معروف به حر شهداي مدافع حرم را گرامي داشتند

نوجوانان مسجدی محله (حر) یاد شهید قربانخانی، معروف به حر شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند

نوجوانان کانون فرهنگي هنري حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه حر بجنورد، دست به دست هم دادند و مراسم نکوداشتي به ياد حر شهداي مدافع حرم برگزار کردند.
شناسه خبر : 43692 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم سالگرد شهادت شهید مجید قربانخانی از شهدای والامقام مدافع حرم، به همت نوجوانان و جوانان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد، در محل فاطمیه یازهرا سلام الله علیه همان محله برگزار شد.

این مراسم که برای دومین سال پیاپی به همت نوجوانان محله حر برگزار میشود، به دلیل ارادت خالصانه این نوجوانان با آن شهید گلگون کفن است.

سردار روحانی، فرمادنه نیروی زمینی سپاه جواد الائمه علیه السلام خراسان شمالی سخنران ویژه این همایش بود و نوجوانان را همراهی کرد.

احسان نعیمی، از مداحان جوان استان نیز دیگر همراه این برنامه بود که در مدح آن شهید بزرگوار و شهدای والامقام مرثیه سرایی کرد.

گفتنی است، شهید مجید قربانخانی معروف به حر شهدای مدافع حرم، متولد 29 مرداد ماه 1369 بود که چاقوی ضامن دار و قلیان و تتو و بیان لاتی، همراهش بودند،  که به مدد حضرت امام حسین (علیه السلام) و پس از سفر زیارت کربلا در اربعین حسینی  نفس سلیم پنهان شده اش، آشکار شد و  به جوانان غیور و همرزمانش در دفاع از حریم حسینی و حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) در سوریه پیوست و حرگونه به در جه رفیع شهادت نایل شد.

پایان/