خواهران فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی تکریم شدند
خواهران فعال در کانون هاي مساجد خراسان شمالي تکريم شدند
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن؛

خواهران فعال در کانون های مساجد خراسان شمالی تکریم شدند

بانوان فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي به مناسبت ميلاد حضرت زهراي مرضيه سلام الله عليها و هفته نکوداشت مقام زن، تقدير شدند.
شناسه خبر : 43730 تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته نکوداشت مقام والای زن و مادر، و با همراهی چند تن از همکاران این ستاد از بانوان فعال در کانون های مساجد شهری و روستایی استان قدردانی کرد.

وی با حضور در مسجد و درب منزل مدیران و رابطین خواهر فعال کانون ها، تلاش ها و دغدغه آنان در احیاء کارکرد های فرهنگی مسجد با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای یادبود، این بانوان ارزشمند مسجدی  ارج نهاد و تکریم کرد.

تشکیل گروه های سرود خواهران و اجراهای مختلف، تلاش برای تبیین ارزش های دینی در قالب کارگاه های آموزشی «جهاد تبیین»، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و مسابقات، توجه به کتابخوانی و نشر فرهنگ مطالعه، تکریم خانواده شهدا، تبیین موضوع عفاف و حجاب با اجرای برنامه های ابتکاری در مسجد، تلاش برای دستگیری از خانواده های کم برخوردار، تلاش برای توسعه مشاغل خانگی  و نیز اجرای برنامه های موثر در راستای ایجاد پیوند محکم و ناگسستنی بین مسجد و مدرسه را می توان از  اهم برنامه های انجام شده حوزه خواهران  نام برد.

گفتنی است، از میان 389 کانون فرهنگی هنری فعال در مساجد استان خراسان شمالی 58 کانون با مدیریت خواهران برنامه های خود را اجرا می کنند و فعالیت مسجدی دارند.

پایان/