از تقدیر بانوان فعال در کانون های مساجد تا حلقه معرفتی کتابخوانی در شهر راز
از تقدير بانوان فعال در کانون هاي مساجد تا حلقه معرفتي کتابخواني در شهر راز
با همراهی بانوان مسجدی در راز و جرگلان؛

از تقدیر بانوان فعال در کانون های مساجد تا حلقه معرفتی کتابخوانی در شهر راز

مدير ستاد فهماي خراسان شمالي با همراهي رييس اداره ارشاد اسلامي شهرستان راز و جرگلان در محافل فرهنگي و کتابخواني اين شهرستان حضور يافت و همراه فعالان مسجدي اين شهرستان شد.
شناسه خبر : 43886 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در سفری یک روزه به شهرستان راز و جرگلان در چند برنامه فرهنگی ویژه بانوان این شهرستان  حضور یافت .

وی ابتدا با حضور در روستای تنگه راز و مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف حضور یافت و در ویژه برنامه جشن تکلیف دختران دانش آموز این روستا همراه اهالی مسجد شد.

 

تشکیل حلقه فرهنگی و کتابخوانی بانوان مسجدی به همت کانون قدس شهر راز دیگر  برنامه این سفر می توان نام برد و که بدین ترتیب بانوان خوانش کتاب  طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن کریم  را با حضور حجت الاسلام پاکدامن و نیز آذری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان آغاز کردند.

حضور در حلقه کتابخوانی  بانوان در کانون  خاتم الانبیاء نیز دیگر محفل فرهنگی اجرا شده با حضور مدیر فهمای استان در شهر راز  بود.

 

تقدیر از «اعظم نامور»، «مریم امینی» و«آسیه صحرایی» سه بانوی فعال در کانون های مساجد شهرستان راز و جرگلان نیز در میان نمازگزاران و با همکاری ستاد نمازجمعه شهر راز و با حضور حجت الاسلام نادعلی زاده، امام جمعه راز  انجام شد.

 

پایان/