چهل و چهارمین جشن انقلاب در 10 مسجد محوری بجنورد برگزار می شود
چهل و چهارمين جشن انقلاب در 10 مسجد محوري بجنورد برگزار مي شود

چهل و چهارمین جشن انقلاب در 10 مسجد محوری بجنورد برگزار می شود

دومين نشست کميته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي استان خراسان شمالي با حضور دستگاه هاي عضو و نهاد هاي خدمت رسان امروز چهارشنبه، 5 بهمن و همزمان با سالروز شهادت امام هادي عليه السلام، برگزار شد.
شناسه خبر : 43961 تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  دومین نشست کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی با هدف هم افزایی و مشارکت بیشتر دستگاه های فرهنگی خدمت رسان در اجرای برنامه محوری «10 شب، 10 مسجد» جشن انقلاب در مساجد مرکز استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و مسئول این کمیته در ابتدای جلسه تلاش برای رونق بیشتر مساجد و حضور پرشور مردم در جشن های انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به هجمه های و شرایط اخیر ایجاد شده  و فراخوان های دشمنان در گسست پیوند مردم و نظام اسلامی باید تلاش کنیم تا برنامه ها ارزشمند تر برگزار شود و زمینه حضور بیشتر مردم را فراهم آورد.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب نمایشگاه های فرهنگی و هنری  و نمایش تصاویر و آثار هنری تولید و منتشر شده در این باره، اجرای جشنواره فرهنگی فجرانه انقلاب با بخش های مختلف رقابتی و عناوینی چون سهم من، طراحی پلاکارد، مسابقه طراحی مترسک،  پاتوق های سرود  و مسابقه کتابخوانی و ... را در این جلسه مطرح کرد و خواست تا با هم افزایی و مشارکت بیشتر 22 بهمنی خاطره انگیز و انقلابی در قاب تصاویر بنشیند.

 

حجت الاسلام پاکدامن همچنین برگزاری مراسم اعتکاف و همزمانی ایام البیض ماه مبارک رجب با دهه فجر را دیگر ویژگی متفاوت و ارزنده فجر چهل و چهارم نام برد و افزود: این فرصت معنوی کم نظیر  و میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به ما کمک می کند تا بتوانیم در رونق بخشی به برنامه های مسجد و آگاهی بخشی دستاوردهای انقلاب که امروز بیش از هر زمانی در مخاطره دشمنان قرار گرفته، عمل کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش کنیم تا خروجی همه برنامه ها و کارها، 22 بهمنی باشکوه باشد.

 

در ادامه اعضاء حاضر در خصوص نحوه هم افزایی و مشارکت بیشتر  در اجرای «10 شب، 10 مسجد» و برگزاری جشن انقلاب به میزبانی مساجد محوری گفتگو کردند.

گفتنی است، مساجد انقلاب، حضرت امیرالمومنین علیه السلام منطقه باقرخان، حضرت خاتم الانبیاء صلی الله علیه و آله و سلم، حضرت امام رضا علیه السلام شهرک گلستان، قدس کوی صادقیه، مسجد حنفیه اهل تسنن، حضرت موسی بن جعفر علیه السلام منطقه حصار شیرعلی و حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف شهرک امام خمینی (ره) و نیز مسجد بقیه الله عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد از جمله مساجد میزبان جشن انقلاب در دهه فجر، می توان نام برد که زمان میزبانی و اسامی دقیق مساجد متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

پایان/