نشست هم اندیشی اهالی مسجد با گروه های جهادی و نمایندگان محلات بجنورد برگزار شد
نشست هم انديشي اهالي مسجد با گروه هاي جهادي و نمايندگان محلات بجنورد برگزار شد
با هدف اجرای با شکوه جشن های مردمی انقلاب؛

نشست هم اندیشی اهالی مسجد با گروه های جهادی و نمایندگان محلات بجنورد برگزار شد

نشست همفکري و برنامه ريزي اهالي مسجد بجنورد با فعالان و نمايندگان گروه هاي جهادي فعال در محلات مختلف اين شهر با هدف اجراي با شکوه جشن هاي مردمي انقلاب، به همت و مشارکت ستاد فهماي استان و قرارگاه صاحب الامر(عج) خراسان شمالي تشکيل شد.
شناسه خبر : 43973 تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، برخی از نمایندگان فعال گروه های جهادی و تلاشگران فرهنگی محلات مختلف بجنورد که اغلب از اهالی مسجد و فعالان کانون های مساجد بودند، شب گذشته چهارشنبه پنجم بهمن ماه جاری، به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گردهم آمدند.

 

این جلسه که با محور هم اندیشی و احصاء ظرفیت های مردمی و مساجد محلات در نکوداشت ایام الله فجرتشکیل شده بود، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد افشین فر، مسئول قرارگاه صاحب الامر (عج) خراسان شمالی  و حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی و مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر خراسان شمالی نیز حضور داشتند و درخصوص هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن های ویژه ایام پیروزی انقلاب بحث و تبادل نظر شد.

آذین بندی مساجد و محلات، برگزاری باشکوه جشن تکبیر در محلات و مساجد، تبیین دستاوردهای  انقلاب اسلامی به صورت چهره به چهره و جاری و ساری شدن گفتمان انقلاب و نیز تلاش بای زمینه سازی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، از اهم محورهای گفتگو و مصوبات در این نشست  می توان نام برد.

 

پیش از این جلسه نیز ارکان 11 مسجد محوری بجنورد برای برگزاری برنامه ویژه «10 شب 10 مسجد» که یکی از برنامه های مهم کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی به شمار می رود، در محل مسجد انقلاب بجنورد تشکیل جلسه دادند.

 

پایان/