اهالی مسجد با میزبانی از جشن های انقلاب به استقبال چهل و چهارمین فجر پیروزی رفتند
اهالي مسجد با ميزباني از جشن هاي انقلاب به استقبال چهل و چهارمين فجر پيروزي رفتند
در بجنورد؛

اهالی مسجد با میزبانی از جشن های انقلاب به استقبال چهل و چهارمین فجر پیروزی رفتند

برنامه هاي فرهنگي و جشن هاي انقلاب به ميزباني اهالي مسجد، سه شنبه شب، يازدهم بهمن ماه با استقبال و مهمان نوازي ارکان مسجد انقلاب بجنورد از برنامه «10 شب 10 مسجد» آغاز شد.
شناسه خبر : 44145 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ برنامه «10 شب، 10 مسجد» جشن های مسجدی انقلاب  سه شنبه شب، یازدهم بهمن ماه مصادف با شب نورانی و سراسر رحمت میلاد حضرت جواد الائمه علیه السلام، به میزبانی فعالان مسجد انقلاب بجنورد بویژه اعضای کانون فرهنگی هنری این مسجد که اغلب از نوجوانان و جوانان مسجدی هستند، پذیرای مردم انقلابی بود.

 

این برنامه در اولین شب میزبانی خود، حضور اقشار مختلف مردم در کنار مسئولان را در بر گرفت و با اجرای برنامه های مختلف به استقبال ایام دهه فجر پیروزی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفت.

 

محمد اکبرزاده، مسئول دفتر خدمت رضوی خراسان شمالی درابتدا گزارشی از فعالیت های این نهاد و خدمات آن در طی یکسال گذشته ارائه کردو از خدمات پزشکی خادمان جهادگر تا دستگیری از خانواده ها ینیازمند را مورد توجه قرار داد و با انتشار کتاب و حمایت از مولفان و نویسندگان را نیز در زمره این فعالیت ها و ادامه گزارش خود برای مردم حاضر،  قید کرد.

حضور نماینده ولی فقیه و تبیین ارزش های انقلاب با تشریح برخی ابعاد و عناصر تاثیر گذار در این پیروزی شکوهمند را برای مخاطبان بازگو کرد.

 

رونمایی از کتاب  «مسجد انقلاب از آغاز تا طراز »  به قلم "علیرضا حجتی" دیگر برنامه این مراسم بود و پس از آن نیز از تلاش های نیروهای سپاه پاسداران  قدردانی و اعلام حمایت شد.

اجرای سرود توسط نوجوانان مسجدی «راویان فتح« ، برپایی میز مطالعه و معرفی کتاب و نیز میز خدمات مشاوره از دیگر برنامه های نخستین میزبانی اهالی مسجد از عموم مردم انقلابی می توان نام برد.

امشب، و در دومین برنامه از جشن های انقلاب در مساجد، اهالی مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف در منطقه کوی امام هادی علیه السلام میزبان «10شب، 10 مسجد» خواهد بود.

پایان/