دین و مردم، دهه فجر پیروزی را آفرید/محکم تر و قویتر نگهدار دین و انقلاب باشیم
دين و مردم، دهه فجر پيروزي را آفريد/محکم تر و قويتر نگهدار دين و انقلاب باشيم
نماینده ولی فقیه خطاب به مردم انقلابی:

دین و مردم، دهه فجر پیروزی را آفرید/محکم تر و قویتر نگهدار دین و انقلاب باشیم

نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي ، خطاب به مردم و نمازگزاران حاضر در نخستين برنامه 10شب 10 مسجد، دين و مردم را دو عنصر شکل دهنده پيروزي انقلاب سلامي و محافظ دستاوردهاي ارزشمند آن دانست و بر نگهداري از اين موضوع تأکيد کرد.
شناسه خبر : 44150 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی سه شنبه شب، یازدهم بهمن ماه در جمع مردم انقلابی و در نخستین برنامه «10 شب، 10 مسجد»، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و موالید فرخنده ونیک پی آن؛ میلاد حضرت جواد الائمه  علیه السلام و ولادت حضرت امیر مومنان علی علیه السلام، برای مردم انقلابی حاضر بخشی از ابعاد ارزشمند پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کرد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه همراهی دو عنصر دین و مردم  در کنار هم خواند و گفت: هر جا دین بود و مردم نبودند،  نتیجه اش شهادت امام بود؛ در دوران امیر المومنین علیه السلام و یا واقعه عاشورا یا جریان امام جواد علیه السلام و شکسنت مناظره کنندگان، دین بود و میدرخشید ولی و حجت دین بود اما مردم نبودند و دشمنان امام را شهید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری حساسیت و غیرت دینی داشتن را موردتأکید قرار داد و ادامه داد: انقلاب اسلامی با محوریت این موضوع امروز انقلابی جهانی است و با وجود تمام تحریم ها و دشمنی دشمنان که تلاششان زدودن دین مردم بود، امروز استوار و مقتدر ایستاده است.

وی همچنین در ادامه مطلب فوق و در بیان نکات دیگر، موضوع مسئولیت پذیری و اخلاص را به آحاد مردم حاضر توصیه کرد و گفت: جوانان دیندار و مسئول 8 سال از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند، جوان هایی که اخلاق و فکر و اندیشه دینی آنها را پرورش داده بود.

وی بار دیگر به تحریم های دشمنان اشاره و تأکید کرد: هرجا که برای ترس از دین و تضعیف دینداری، دشمن ما را تحریم کرد، باید با نگهداری قویتر و محکم تر از دین و حضور و مسئولیت پذیری خالصانه در مقابل دشمن بایستیم.

 

پایان/