کانون امام هادی (ع) بجنورد میزبان دومین برنامه «10 شب، 10مسجد» /تقدیر از نوجوانان فعال قرآنی
کانون امام هادي (ع) بجنورد ميزبان دومين برنامه «10 شب، 10مسجد» /تقدير از نوجوانان فعال قرآني

کانون امام هادی (ع) بجنورد میزبان دومین برنامه «10 شب، 10مسجد» /تقدیر از نوجوانان فعال قرآنی

اهالي مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالي فرج الشريف منطقه کوي امام هادي عليه السلام بجنورد در دومين شب از برگزاري جشن انقلاب و «10 شب ، 10مسجد» ميزبان مردم انقلابي شد.
شناسه خبر : 44195 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتبلاطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ جشن انقلاب و گرامیداشت ایام دهه فجر در مساجد، با میزبانی ارکان مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف و فعالان کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام  و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات شریف قرآن و سلام و صلوات خاصه امام رضاعلیه السلام آغاز شد که حضور پرشور نوجوانان و همراهی در برگزاری این برنامه از ویژگی به چشم آمدنی و زیبای آن می توان نام برد.

 

حجت الاسلام «رضا عرفانی»  مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در این مراسم مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت: همه دستاوردهایی که امروز نام برده و تبیین می شود، زیر سایه این دستاورد بزرگ بدست آمده است.

 وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی با رأی 2/98 درصدی مردم تایید شد و امروز همه دستاوردها در سایهآن بوجود آمده و ایران اسلامی مقتدرانه می درخشد.

وی همچنین سه عامل  رهبری امام، اعتقاد و ایمان مردم و  اتحاد مردم را باعث پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی عنوان کرد و تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین را ضروری دانست.

الهی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بجنورد نیز در این نشست  محرومیت زدایی در ابعاد مختلف را  از دستاورهای ارزشمند  انقلاب اسلامی معرفی کرد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته این نهاد در راستای خدمت رسانی به مردم ارائه کرد.

صیفی از پیشکسوتان انقلابی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این مراسم به بیان خاطرات  و اهمیت انقلاب اسلامی پرداخت .

این مراسم معنوی با تقدیر از«محدثه دست زن»، «مرتضی اقبالی» و «جواد ناصری» سه نوجوان فعال قرآنی ادامه یافت و با برگزاری مسابقه و اهداء جوایز برندگان مسابقه پایان یافت.

 

پایان/