مسجد صاحب الزمان (عج) بجنورد مجری پویش خدمت رسانی #اول_همسایه
مسجد صاحب الزمان (عج) بجنورد مجري پويش خدمت رساني #اول_همسايه
همزمان با ایام دهه فجر؛

مسجد صاحب الزمان (عج) بجنورد مجری پویش خدمت رسانی #اول_همسایه

مدير کانون فرهنگي هنري امام هادي عليه السلام بجنورد از اجراي برنامه و پويش #اول_همسايه و ارائه خدمات فرهنگي و اجتماعي و پزشکي به مردم محله خبر داد.
شناسه خبر : 44202 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «ابوالفضل سلطانی» مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام بجنورد با اعلام این خبر گفت: برنامه  اول همسایه، به همت اهالی مسجد ویژه خدمت رسانی به عموم مردم با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه و در محل مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف  محله کوی امام هادی علیه السلام  برگزار شد.

وی اضافه کرد: طی این پویش، مردم محله با محوریت مسجد از خدمات مشاوره پزشکی و مامایی، دندان پزشکی،  حقوقی و نیز مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان به طور مجزا برخوردار شدند و به مشکلات مردم رسیدگی شد.

 

سلطانی همچنین از اجرای برنامه ویژه کودکان و نوجوانان و جشن مسجدی توسط اساتید و مربیان کودک و نوجوان  نیز در این راستا خبر داد و گفت: آموزش آموزه های دینی به زبان بازی و مسابقه نیز انجام گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: این پویش با اقامه نماز جماعت و پس از آن  برگزاری مراسم 10 شب 10مسجد و تقدیر از سه نوجوان قرآنی پایان یافت.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی علیه السلام بجنورد در پایان از برگزاری مسابقه جام فوتسال نوجوانان به مناسبت دهه فجر با رقابت 9 تیم شش نفره  به همت این کانون خبر داد و گفت: این مسابقات امروز،  13 بهمن در سالن ورزشی منطقه جوادیه آغاز می شود.

پایان/