کاروان فرهنگی اهالی مسجد، ایام میلاد امیر مومنان را در روستاهای بجنورد جشن گرفتند
کاروان فرهنگي اهالي مسجد، ايام ميلاد امير مومنان را در روستاهاي بجنورد جشن گرفتند
در عزمی انقلابی؛

کاروان فرهنگی اهالی مسجد، ایام میلاد امیر مومنان را در روستاهای بجنورد جشن گرفتند

کاروان شادي، به همت اهالي مسجد، در قالب برنامه هاي فرهنگي و برگزاري جشن ايام فجر و نيز ميلاد با سعادت امير مومنان، حضرت علي عليه السلام، به روستاهاي بجنورد رفت و همراه دلهاي انقلابي اهالي منطقه گيفان شد.
شناسه خبر : 44234 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  این کاروان، صبح جمعه؛ 14 بهمن ماه جاری و درسومین روز از ایام دهه فجر و در آستانه میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امیر المومنین، علی علیه السلام،  حرکت فرهنگی و مردمی خود را آغاز  و در مناطق روستایی گیفان بجنورد حضور یافت.

 

 20 تن از اهالی مسجد  و فعالان فرهنگی و گروه های جهادی مردمی این کاروان شادی فرهنگی را تشکیل می دهند که همه برنامه ها در میادین روستایی برگزار شد و مورد استقبال اهالی به خصوص نوجوانان و جوانان  این منطقه قرار گرفت.

اجرای سرود، برگزاری مسابقه، حضور مبلغان و طلاب حوزه کودک و نوجوان با فعالیت های تربیتی و آموزشی در این راستا و نیز برگزاری جشن برای دانش آموزان، اهداء جوایز و برپایی ایستگاه های فرهنگی و سخنرانی در خصوص ارزش های انقلاب اسلامی  از اهم برنامه های اجرا شده این کاروان شادی برای اهالی روستاهای مدنظر می توان نام برد.

تاکنون و در روز اول اجرای برنامه های این کاروان  در روستاهای قتلیش، قلعه جق، ناوه و کلاته شهید، ایزمان سفلی و علیا اجرا شده که باقی روستاها نیز در ادامه و تا غروب فردا شنبه، 15 بهمنماه و مزمان با سیزدهم رجب و میلاد سراسر رحمت و نور مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ادامه دارد.

گفتنی است؛  میزبانی کانون های مساجد استان و اهالی مسجد از معتکفان، اجرای نشست های بصیرتی با هدف جهاد تبیین،  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه های ایام میلاد حضرت امام علی علیه السلام و روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم  ماه رجب و تقارن آن با ایام دهه فجر پیروزی  و همچنین  برگزاری برنامه «10 شب، 10 مسجد» و  میزبانی اهالی مسجد از مردم انقلابی و اجرای جشن انقلاب هم به عنوان دیگر برنامه مهم مسجدی ها در ایام معنوی  پیش رو می توان  اشاره  کرد.

پایان/