کانون های مساجد خراسان شمالی با جشن میلاد امیر موحدان به میزبانی معتکفین رجب المرجب می روند
کانون هاي مساجد خراسان شمالي با جشن ميلاد امير موحدان به ميزباني معتکفين رجب المرجب مي روند
با محوریت جهاد تبیین؛

کانون های مساجد خراسان شمالی با جشن میلاد امیر موحدان به میزبانی معتکفین رجب المرجب می روند

مراسم معنوي اعتکاف به ميزباني اهالي فهما و فعالان مسجدي در برخي مساجد شهري و روستايي خراسان شمالي با محوريت جهاد تبيين برگزار مي شود.
شناسه خبر : 44235 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری و روستایی استان خراسان شمالی همزمان با سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان، حضرت علی علیه السلام ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد آن امام همام، میزبان معتکفین می شوند.

برگزاری نشست های جهاد تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، نشستهای مشاوره خانواده، نشست های قرآنی و تفسیر ادعیه  و برپایی نمایشگاه های هنری برگزاری مسابقات فرهنگی از اهم برنامه های این کانون ها در مساجد میزبان اعتکاف خواهد بود.

همچنین نشست های کتابخوانی و اهداء کتاب ویژه دختران نوجوان و دانش آموزان و  برگزاری جشن انقلاب و نیز پیوند مسجد مدرسه و خانواده را می توان به این برنامه ها افزود.

گفتنی است، ایام سیزدهم و چهاردهم  و پانزدهم ماه رجب به ایام البیض معروف بوده و مسلمین  این روزها را با انتخاب گوشه ای از مساجد(مسجد جامع سفارش شده است) به دعا و راز و نیاز با خداوند متعال می پردازند که اقامه نماز سلمان فارسی و اعمال ام داوود مشهورترین فریضه  توصیه شده ای است که معتکفین  در این ایام به جا می آورند.

 

پایان/