یک شب به یاد ماندنی به عشق مولای متقیان و فجر پیروزی در مسجد قدس بجنورد
يک شب به ياد ماندني به عشق مولاي متقيان و فجر پيروزي در مسجد قدس بجنورد

یک شب به یاد ماندنی به عشق مولای متقیان و فجر پیروزی در مسجد قدس بجنورد

جشن ميلاد مولا امير المومنين عليه السلام و نکوداشت روزهاي پيروزي انقلاب اسلامي با نغمه هاي «يا علي» کودکان و نوجوانان مسجد قدس بجنورد، همراه شد.
شناسه خبر : 44248 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم جشن  انقلاب و میزبانی اهالی مسجد از مردم انقلابی با  شوق یاعلی کودکان و نوجوانان در آمیخت و تصویری به یاد ماندنی در مسجد قدس بجنورد که با همراهی حجت الاسلام شهروان و کانون فرهنگ یهنری علامه امینی (ره) و فعالان بسیجی این مسجد، تدارک دیده شده بود، به جای گذاشت.

ورودی مسجد با نمایشگاهی از شهدای محله و اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، آذین بسته شده بود و در قاب های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت محافظت از آن، مدعوین را به داخل مسجد هدایت می کرد.

 

حلقه  پر شور کودکان و نوجوانان که در مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی داوطلب شده بودند  و هر کدام رنگی  زنده و گویا از انقلاب را با همراهی باغچقی، فرمانده پایگاه بسیج خواهران و از فعالان مسجد در دست داشتند.

حجت الاسلام میثم بهاری، مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی (ره) این مسجد، مجری برنامه بود، با همنوایی، بخش های مختلف مراسم جشن  را به نداهای "یا علی" کودکان و نوجوانان متصل می کرد وصحن مسجد از شوق کودکانه مملو شده بود.

تصویر بردار صدا و سیما شبکه اترک، از گوشه گوشه برنامه  غفلت نمی کرد و در قاب تصاویرش نوجوانان و کودکان می نشستند.

حجت الاسلام رضایی،از اساتید حوزه علمیه و به عنوان  نماینده مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی  در این مراسم از ویژگی های ارزشمند مولا امیر مومنان حضرت علی علیه السلام گفت و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح و تبیین کرد.

تکریم پدر بزرگوار شهید «حمیدرضا رباطی» از شهدای جانبرکف 8 سال دفاع مقدس دیگر برنامه ارزشمند این مراسم بود.

 

پس از آقا علی های کوچک، هدیه  گرفتند و مسابقه فرهنگی و سوالاتی از سخنان سخنران مراسم در ادامه برنامه اجرا شد و  برندگان جایزه گرفتند.

این مراسم  کلیپ های انقلابی  و مولودی و البته  آش نذری انقلاب هم داشت  که دستپخت بانوان فعال مسجدی بود و اختتامیه برنامه را در بر می گرفت.

 

پایان/