جشن میلاد امیر مومنان در کانون محبان الزهرا(س) اسفراین با حضور معاون وزیر/ از برگزاری کارگاه های هنری در مدح امام علی (ع) تا دستگیری از نیازمندان
جشن ميلاد امير مومنان در کانون محبان الزهرا(س) اسفراين با حضور معاون وزير/ از برگزاري کارگاه هاي هنري در مدح امام علي (ع) تا دستگيري از نيازمندان

جشن میلاد امیر مومنان در کانون محبان الزهرا(س) اسفراین با حضور معاون وزیر/ از برگزاری کارگاه های هنری در مدح امام علی (ع) تا دستگیری از نیازمندان

مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين، به برنامه هاي اين کانون ويژه ولادت حضرت علي عليه السلام اشاره کرد و از برگزاري مراسم جشن ميلاد با اجراي کارگاه هاي هنري و حضور هنرمندان مسجدي خبر داد.
شناسه خبر : 44253 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین ضمن تبریک ایام ولادت با سهادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام، و دهه فجر پیروزی، در خصوص برنامه های این کانون گفت: مراسم جشن میلاد حضرت علی علیه السلام با حضور دکتر قوامی، معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و فعالان مسجدی برگزار شد.

وی برگزاری کارگاه هنری طراحی سیاه قم با حضور معتمدی، هنرمند اسفراینی  نیز برگزاری کارگاه خوشنویسی و قلم زنی القاب و عناوین و احادیث امام علی علیه السلام توسط ارجمندی، هنرمند ارزنده و اهداء به حاضران در مراسم را از اهم برناه های این مراسم نام برد.

وی در ادامه افزود:  مولودی خوانی، سخنرانی برگزاری کرسی تلاوت قرآن، اکران کلیپ های بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را می توان به این برنامه ها افزود.

امیری راه اندازی پویش محکومیت حرکت شنیع قرآن سوزی عمال کفر و نیز تحریم سپاه توسط اتحادیه اروپا و نیز تجلیل از حمایت های معاون وزیر اقتصاد با کانون مساجد و اهدای قاب نوشته با مضمون بیانات حضرت آقا در خصوص نقش کانون های مسجد را در ادامه اعلام کرد.

وی تهیه  30بسته  معیشتی به ارزش 300 هزار تومان و اهداء آن به خانواده های کم برخوردار و نیازمند اسفراینی، برگزاری مسابقه دارت را به اهم این برنامه ها اضافه کرد.

پایان/