میلاد امیرالمومنین(ع) به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد
ميلاد اميرالمومنين(ع) به ميزباني مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد

میلاد امیرالمومنین(ع) به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بجنورد

مراسم جشن انقلاب و ميلاد امير مومنان علي عليه السلام در قالب برنامه «10شب، 10مسجد» در پنجمين برنامه از آن، به ميزباني مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) منطقه شهربازي بجنورد با حضور پرشور نوجوانان برگزار شد.
شناسه خبر : 44285 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف منطقه شهربازي بجنورد، در روز و شب میلاد امیر مومنان علی علیه السلام  با میزبانی از پنجمین برنامه «10 شب، 10مسجد» کودکان و نوجوانان مسجدی را همراه جشن انقلاب و مراسم ولادت آن امام همام کردند.

 

این مراسم معنوی که با دست بوسی و تکریم پدران زحمت کش حال و هوای شیرین و به یاد ماندنی به خود گرفت، با اجرای گروه سرود «نسیم ولایت» کانون انصارالمهدی عج بجنورد ادامه یافت.

پس ازآن نوه و پسر، دست پدر و پدربزرگ را  در میان شوق علوی نمازگزاران حاضر و مردم انقلابی به صورت نمادین بوسیدند و همدیگر را به مناسبت روز پدر در آغوش فشردند.

حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، رییس دانشکده علوم قرآنی بجنورد نیز به عنوان سخنران مراسم برخی ازارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای حاضران بازگو و تشریح کرد.

برگزاری مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز به برگزیدگان این مسابقه، پایان بخش مراسم جشن انقلاب در این مسجد می توان بود.

 

ميلاد امير مومنان علي عليه السلام در قالب برنامه «10شب، 10مسجد» در پنجمين برنامه از آن، به ميزباني مسجد با حضور پرشور نوجوانان برگزار شد.

گفتنی است، امشب و در ششمین میزبانی اهالی مسجد از جشن انقلاب مسجد خاتم الانبیاء بجنورد در منطقه طالقانی غربی  کوچه شیرآب پذیرای مردم انقلابی خواهد بود.

 

پایان/