70 دختر دانش آموز معتکف میهمان اهالی مسجد علی بن ابیطالب (ع) اسفراین شدند
70 دختر دانش آموز معتکف ميهمان اهالي مسجد علي بن ابيطالب (ع) اسفراين شدند
به میزبانی کانون ولایت اسفراین؛

70 دختر دانش آموز معتکف میهمان اهالی مسجد علی بن ابیطالب (ع) اسفراین شدند

اهالي مسجد علي بن ابيطالب عليه السلام با همراهي فعالان فرهنگي آن، ميزبان 70 تن از دختران دانش آموز معتکف در ايام البيض ماه رجب شدند.
شناسه خبر : 44306 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، «امین حقانی»، مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت  مسجد علی بن ابیطالب (علیه السلام) اسفراین با ابراز خرسندی از میزبانی این مسجد از مراسم اعتکاف دختران دانش آموز، گفت: با محوریت تبلیغات اسلامی شهرستان و دستگاه های فرهنگی 70 دانش آموز دختر نوجوان در ایام سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم ماه رجب در این مسجد معتکف شدند.

وی برگزاری محفل انس با قرآن و جزءخوانی، برگزاری نشست های بصیرتی و آموزشی برگزاری مسابقات فرهنگی با حضور مربیان فرهنگی و طلاب حوزه علمیه را به اهم برنامه های این ایام افزود.

 

حقانی همچنین گفت: نمایشگاه پوسترهای تهیه شده از کتاب "یک ون شبهه" تألیف حجت الاسلام راجی توسط کانون فرهنگی هنری مشکات و نیز برپایی حلقه های گفتمان دینی از دیگر برنامه های محوری این میزبانی می توان نام برد.

 

مدیر کانون ولایت  مسجد علی بن ابیطالب  علیه السلام اضافه کرد: برگزاری مراسم وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها و اعمال ام داوود در روز پانزدهم رجب نیز با شکوه برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری مراسم جشن انقلاب در این مسجد خبر داد و گفت: همزمان با میلاد امیر المومنین  علیه السلام، مراسم جشن میلاد مولود کعبه و تقدیر از پدران زحمت کش این مسجد با حضور مردم انقلابی و عاشق اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

 

پایان/