9 ساله های اسفراینی با جشن تکلیف، رهسپار مراسم اعتکاف شدند
9 ساله هاي اسفرايني با جشن تکليف، رهسپار مراسم اعتکاف شدند
به همت کانون مشکات؛

9 ساله های اسفراینی با جشن تکلیف، رهسپار مراسم اعتکاف شدند

مراسم جشن تکليف چند تن از دختران 9ساله اسفرايني به همت کانون مشکات اسفراين برگزار شد و پس از آن در کنار مادرانشان معتکف شدند.
شناسه خبر : 44314 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «زهرا براتی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین با تبریک ایام دهه فجر و فرا رسیدن ایام البیض ماه رجب، گفت: 5 دانش آموز تازه مکلف شده اسفراینی همزمان با میلاد حضرت علی  علیه السلام و در مراسمی که با شروع مراسم پرفیض اعتکاف در مسجد امام خمینی (ره) اسفراین همراه بود، ورود به دنیای بندگی و طاعت الهی را جشن گرفتند و به جمع معتکفین این مسجد پیوستند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان معتکلف، شمع کیک این تولد معنوی را در حضور تنی چند از مسئولان شهرستانی با آرزوی بهترین بندگی الهی فوت کردند و هدایای خود را دریافت کردند و پس از قرائت سوگند بندگی و عکس یادگاری، اعمال خود رادر مراسم اعتکاف آغاز کردند.

براتی، همچنین از برگزاری نمایشگاهی از تصاویر و پوستر های تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این مسجد ویزه خواهران معتکف در این مسجد خبر داد و گفت: تشکیل حلقه های گفتمان دینی، و بصیرتی، برگزاری محفل انس با قرآن و جزء خوانی از اهم برنامه های مراسم اعتکاف در این مسجد می توان نام برد.

براتی همچنین برگزاری نمایشگاه پوستر با عنوان  "یک ون شبهه"  در مراسم اعتکاف دانش آموزی و دختران نوجوان معتکف نیز اعلام کرد و توضیح داد: این نمایشگاه در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام و با همکاری کانون فرهنگی هنری "ولایت"  ویژه 70 تن از دختران دانش آموز  معتکف در این مسجد دایر شده است.

پایان/