ارزش های پیروزی انقلاب با بررسی ابعاد مقاومت اسلامی در شخصیت حضرت زینب (س) تبیین شد
ارزش هاي پيروزي انقلاب با بررسي ابعاد مقاومت اسلامي در شخصيت حضرت زينب (س) تبيين شد
به میزبانی مسجد حضرت خاتم الانبیاء(ص) بجنورد

ارزش های پیروزی انقلاب با بررسی ابعاد مقاومت اسلامی در شخصیت حضرت زینب (س) تبیین شد

مراسم نکوداشت پيروزي انقلاب اسلامي شب گذشته با محوريت بررسي ابعاد شخصيت حضرت زينب کبري سلام الله عليها و موضوع مقاومت و جهاد تبيين به همت مسجد خاتم الانبياء (ص) برگزار شد.
شناسه خبر : 44340 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد حضرت خاتم الانبیاء صلی الله علیه وآله وسلم با محوریت  حجت الاسلام اسوار، امام جماعت این مسجد، میزبان ششمین برنامه «10شب، 10مسجد» بود و مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی بود که این مراسم با مرثیه خوانی و عزاداری به مناسبت شب وفات بزرگ بانوی کربلا و اسوه صبر و مقاومت حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

 

این مراسم معنوی بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با تلاوت آیات 155 تا 162سوره شریفه نساء در قالب طرح تلاوت نور، آغاز شد و نمازگزاران حاضر  به استقبال  برنامه نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

حجت الاسلام آزموده، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان در این مراسم به ابعاد شخصیت حضرت زینب کبری سلام الله علیها اشاره کرد و مقاومت و جهاد تبیین را دو ویژگی مهم و اصلی عملکرد آن بانوی همام پس از واقعه کربلا در نمود حقایق و معرفی چهره استکبار و افشای توطئه های دشمنان اسلام نام برد.

وی با توصیه به این مهم و عنوان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را مورد توجه و تاکید قرار داده، بر الگو گیری از مقاومت اسلامی حضرت زینب کبری سلام الله علیها در این باره بسیار تاکید کرد.

تکریم پدر شهید باغچقی از شهدای والامقام دفاع مقدس نیز دیگر برنامه مهم این مراسم بود که با همراهی مسئولین و اهداء هدیه ای یادبودف انجام گرفت.

برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به برندگان و مرثیه خوانی و مداحی به مناسبت وفات حضرت زینب سلام الله علیها دیگر برنامه های این مراسم می توان نام برد.

پایان/