برادران اهل تسنن مسجد حنفیه بجنورد میزبان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدند
برادران اهل تسنن مسجد حنفيه بجنورد ميزبان جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي شدند

برادران اهل تسنن مسجد حنفیه بجنورد میزبان جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدند

مراسم جشن انقلاب در مساجد و برنامه «10شب، 10مسجد» به ميزباني برادران اهل تسنن در مسجد حنفيه بجنورد با حضور مسئولان استاني از جمله استاندار و نماينده ولي فقيه برگزار شد.
شناسه خبر : 44384 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم نکوداشت ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و برنامه «10شب، 10مسجد» در هفتمین شب برگزاری، به میزبانی برادران اهل تسنن در مسجد حنفیه بجنورد صورت گرفت .

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین  «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، «محمد رضا حسین نژاد» استاندار، حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده، رییس کل دادگستری استان  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از جمله فرماندار و شهردار بجنورد و همراهی عموم برادران اهل تسنن برگزار شد.

سخنرانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط مسئولین حاضر، و تقدیر از فعالان فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه های این مراسم می توان نام برد.

 

امشب و در هشتمین برنامه از میزبانی مساجد و «10شب 10مسجد» کانون فرهنگی هنری و مسجد بقیه الله  عجل الله تعالی فرج الشریف شهرک فرهنگیان بجنورد پذیرای مردم انقلابی خواهد بود.

 

پایان/