انقلاب اسلامی، محصول شناخت درست ِراه ِدرست اسلام و قرآن است
انقلاب اسلامي، محصول شناخت درست ِراه ِدرست اسلام و قرآن است
استاندار خراسان شمالی در جمع مسجدیان اهل تسنن؛

انقلاب اسلامی، محصول شناخت درست ِراه ِدرست اسلام و قرآن است

استاندار خراسان شمالي در هفتمين شب برگزاري برنامه جشن انقلاب در ميان اهالي مسجد حنفيه و برادران اهل تسنن، بر بصيرت و دشمن شناسي تاکيد کرد و گفت: انقلاب اسلامي، محصول شناخت درست ِراه ِدرست اسلام و قرآن است.
شناسه خبر : 44386 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ دکتر «محمدرضا حسین نژاد»، استاندار خراسان شمالی در هفتمین شب برگزاری برنامه جشن انقلاب  و «10شب، 10مسجد» با حضور در مسجد حنفیه و جمع برادران اهل تسنن بجنورد،  با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان اینکه در برخورد با هر مسئله ای لازم است ابعاد آن را بشناسیم، گفت: هر مسئله ای دستورالعملی دارد و این موضوع باعث تشخیص راه های درست از غلط می شود.

وی اضافه کرد: شناخت صحیح سبب دشمن شناسی و مقابله  بموقع با دشمنان می شود و حتی می توان با "دشمنان در جلد دوست"  مقابله کرد هرچند که سخت باشد.

نمانده عالی دولت در استان خراسان شمالی در تکمیل نکات ارائه شده به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: این پیروزی محصول شناختِ درست ِ راه درست است، و علت اینکه دشمن در 44 سال  گذشته همواره مغلوب ایران اسلامی بوده، انتخاب راه درست اسلام و قرآن بوده است.

حسین نژاد،  همچنین ادامه داد: رمز پیروزی ایران اسلامی چه در زمان رهبری امام راحل چه هم اکنون و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، هدایت مردم توسط این دو رهبر فرزانه با تعالیم قرآنی و انتخاب راه درست الهی بوده است.

وی در توضیح بیشتر و ادامه مطالب فوق ضمن تاکید بیشتر بر دشمن شناسی و متذکر شده این نکته که دشمنان به هیج وجه منافع خود را به منافع دیگران ترجیح نمی دهند،  افزود: همواره تلاش کردند تا آنچه ایران اسلامی را مقتدر میدارد همچون قرآن و آموزه های اسلامی را از بین ببرند به آیات شریفه قرآن بی حرمتی کردند و این نقطه قوت را به خیال خودشان به آتش بکشند، اما همیشه با شکست رو به رو شدند.

 

 استاندار در پایان با تاکید بر تلاش همگانی برای رشد و توسعه  این آب و خاک اسلامی، گفت: امیدواریم با اتحاد و انسجام همه اقوام و مردم زیمنه آبادی فرهنگی و عمرانی این ساتان فراهم شود.

گفتنی است؛ در این مراسم  همچنن  حجت الاسلام و المسلمین  «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین  براتی زاده، رییس کل دادگستری استان  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از جمله فرماندار و شهردار بجنورد و نیز تنی چند از ائمه جمعه و جماعات اهل  تسنن حضور داشتند.

 

پایان/