اعتقاد مردم به اسلام و قرآن و اتحاد دینی رمز 44 سال قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان است
اعتقاد مردم به اسلام و قرآن و اتحاد ديني رمز 44 سال قدرت ايران اسلامي در برابر دشمنان است
نماینده ولی فقیه در جمع برادران اهل تسنن؛

اعتقاد مردم به اسلام و قرآن و اتحاد دینی رمز 44 سال قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان است

نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي در هفتمين شب برگزاري برنامه جشن انقلاب در ميان اهالي مسجد حنفيه و برادران اهل تسنن، تاکيد کرد: اعتقاد مردم به اسلام و قرآن و اتحاد ديني رمز 44 سال قدرت ايران اسلامي در برابر دشمنان است
شناسه خبر : 44387 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین«رضا نوری» ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در هفتمین شب برگزاری برنامه جشن انقلاب  و «10شب، 10مسجد» با حضور در مسجد حنفیه و جمع برادران اهل تسنن بجنورد،  ایام پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و در تحلیل عوامل این پیروزی بزرگ و تاریخی، ایمان مردم و پیروی از رهبری و آموزه های قرآنی نام برد.

وی در ادامه گفت: سال ها اقتدار نظام اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا  مقابله با دشمنان در 8 سال دفاع مقدس، و جنگ های مختلف شبیخون های فرهنگی و جنگ نرم و ترکیبی و ... نتیجه ایمان مردم و اعتقاد به اسلام و عمل به آموزه های قرآنی و اتحاد دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین نوری، همچنین اضافه کرد: تلاش های دشمنان همواره تضعیف کننده اعتقادات دینی و اسلامی مردم ایران بوده، اما روحیه دینی و مقاومت اسلامی ملت در برابر این هجمه ها ایستاده و مقاومت کرده است.

امام جمعه بجنورد همچنین به تحریم های دشمنان، پیش کشیدن موضوع آزادی زنان و شعارهای مختلف را همه و همه برای زدودن شعایر دینی و اسلامی و مقابله با آموزه های قرآنی دانست و گفت: دشمن  میداند که اسلام و قرآن است که  ایران را مقتدر کرده و قدرتمند کرده است، به همین دلیل است که مدام در تلاش است تا این دو عنصر ارزشمند و انسان ساز را از بین ببرد تا زمین گیر و مغلوب نشود.

وی در بخشی دیگر با عنوان این نکته که امروز شاهد بالاترین رشد آمار گرایش به اسلام در کشورهای اروپایی هستیم، در صورتی که اسلام ستیزان  می آیند و قرآن را به آتش می کشند  و آزادی را بر مبنای آنچه که منافعشان را حفظ میکنند جلوه میدهند، اما افزود: تا اعتقاد به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی لله علیه وآله وسلم و نور تعالی بخش قرآن و اهل بیت علیهم السلام را داریم پیروزیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوری،  همچنین تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی و رو در رو قرار دادن مذاهب و ایجاد فاصله بین قومیت ها و جدا کردن مردم از هم را عنوان کرد و  در این راستا بصیرت افزایی و شناخت توطئه های دشمنان را مورد تاکید قرار داد.

وی در خاتمه با توصیه به زمینه سازی برای آگاهی بخشی و افزایش آموزشهای دینی در جوانان، تصریح کرد: بدانیم اگر جوانها از دین و قرآن و اهلی بیت علیهم السلام فاصله بگیرند شکست میخوریم باید تلاش کنیم که جوانان با معارف دینی و تبیین ارزش ها و مبانی دینی بیشتر انس بگیرند.

گفتنی است؛ در این مراسم  همچنین  دکتر «محمدرضا حسین نژاد»، استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین  براتی زاده، رییس کل دادگستری استان  و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از جمله فرماندار و شهردار بجنورد و نیز تنی چند از ائمه جمعه و جماعات اهل  تسنن حضور داشتند.