میزبانی شورای فرهنگی مسجد بقیه الله (عج) بجنورد از مردم انقلابی
ميزباني شوراي فرهنگي مسجد بقيه الله (عج) بجنورد از مردم انقلابي
با محوریت فعالان کانون‌های مساجد؛

میزبانی شورای فرهنگی مسجد بقیه الله (عج) بجنورد از مردم انقلابی

جشن انقلاب با حضور مردم انقلابي و تني چند از مسئولان فرهنگي و دستگاه‌هاي خدمت‌رسان، به ميزباني اهالي مسجد و فعالان کانون فرهنگي هنري مسجد بقيه الله (عج) شهرک فرهنگيان بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 44452 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد مسجد بقیه الله (عج) شهرک فرهنگیان بجنورد با محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری و شورای فرهنگی این مسجد، میزبان هشتمین برنامه «10شب، 10مسجد» بود و مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی بود.

این مراسم معنوی بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، آغاز شد و نمازگزاران حاضر  به استقبال  برنامه نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

رسول علی اصغر پور، مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان شمالی  در این مراسم گزارشی از اقدامات  و پروژه های دهه فجر ارائه داد و بهره برداری از 192 پروژه  با اعتبار 178/824  میلیون ریال خبر داد و اتصال شبکه اینترنت خانگی در روستاهای هدف که دارای خط تلفن ثابت هستند را اعلام کرد.

حجت الاسلام احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و از اساتید حوزه  در این  در این مراسم به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و این مهم را برای عموم مردم حاضر تبیین کرد.

اجرای سرود دختران کودک و نوجوان مسجد دیگر برنامه زیبای این مسجد بود که حاضران را به شوق و وجد آرود.

برگزاری مسابقه و اهداء جوایز به برندگان، برپایی نمایشگاه  رویداد خودباوری  و نیز استقرار میز مطالعه با معرفی کتب تازه انتشار یافته با موضوع انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های این جشن می توان نام برد.

امشب و در نهمین برنامه مسجد امام رضا علیه السلام شهرک گلستان بجنورد میزبان برنامه «10شب 10مسجد» خواهد بود.

 

پایان/