جشن انقلاب در آبادی ویژه دانش آموزان به همت کانون روستایی چهارده معصوم (ع) برگزار شد
جشن انقلاب در آبادي ويژه دانش آموزان به همت کانون روستايي چهارده معصوم (ع) برگزار شد
با هدف پیوند مسجد، مدرسه خانواده؛

جشن انقلاب در آبادی ویژه دانش آموزان به همت کانون روستایی چهارده معصوم (ع) برگزار شد

جشن انقلاب در آبادي ويژه دانش آموزان به همت کانون روستايي چهارده معصوم (ع) مسجد جامع روستاي قلعه خان با هدف پيوند مسجد، مدرسه خانواده اجراشد.
شناسه خبر : 44472 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ دانش آموزان روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان،  امروز چهارشنبه 19 بهمن ماه  جاری و همزمان با هشتمین روز از ایام دهه فجر، با اجرای برنامه های مختلف همیار اهالی مسجد در برنامه "جشن انقلاب در آبادی" شدند.

اجرای گروه های سرود دانش آموزی، اجرای تاتر توسط هنرمندان نوجوان و اجرای سخنرانی و تبیین ارزش های انقلاب به زبان کودکان و نوجوانان از اهم برنامه این جشن می توان نام برد.

 

این مراسم به همت اهالی مسجدی به ویژه کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان، آموزش و پرورش و دو مدرسه شهید واحدی 2 و مدرسه شهید فخر فاطمی این روستا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام درویشی مسئولد فتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج شهرستان مانه و سملقان برگزار شد، دانش آموزان مقاطع چهارم، پنجم و ششم مقطع ابتدایی و نیز دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس نام برده گرد هم آمدند و  بیش از 4 گروه، سرود اجرا کردند.

 

این مراسم با برگزاری مسابقه و تقدیر از برندگان  و نیز تجلیل از دانش آموزان نخبه و فعال  پایان یافت.

 

پایان/