22 بهمن، اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشیم
22 بهمن، اقتدار نظام اسلامي را به رخ دشمنان مي کشيم
رییس کل دادگستری خراسان شمالی؛

22 بهمن، اقتدار نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشیم

رييس کل دادگستري خراسان شمالي در جمع اهالي مسجد و جشن انقلاب گفت: 22 بهمن، وحدت و اقتدار نظام اسلامي را به رخ دشمنان مي کشيم.
شناسه خبر : 44477 تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس کل دادگستری خراسان شمالی همزمان با گذشت هشتمین روز از ایام دهه فجر، در جمع اهالی مسجد امام رضا علیه السلام شهرک گلستان بجنورد به اقتدار جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار ایستاده است.

وی در ادامه مطلب فوق  به تلاش های  دشمنان برای تخریب  چهره نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: این روزها و به مناسبت ایام دهه فجر رهبر  انقلاب  محکومان حوادث اخیر را هم مشمول عفو دانستند که دشمنان مدام در تلاشند تا این موضوع را از روی ضعف و ترس جلوه دهند در صورتی که این بخشش ها در اوج اقتدار رهبری و جمهوری اسلامی انجام گرفته است.

 حجت الاسلام براتی زاده محکومان مشمول عفو در استان خراسان شمالی را 300 تن اعلام کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب  در برهه کنونی مدام تأکید بر حفظ وحدت و انسجام دارندو این نکته را بارها عنوان کردند،لازم است تک تک مردم و مسئولین بر این موضوع اهتمام بورزند.

وی در ادامه با تبریک 22 بهمن پیروزی در ادامه از مردم خواست تا در این روز تلاش کنند  با حضور یکپارچه و همیشگی، وحدت و اقتدار ایران اسلامی ر ا به رخ دشمنان  داخلی و خارجی بکشانند.