تجلیل از فعال مسجدی با حضور معاون رییس جمهور در مانه و سملقان
تجليل از فعال مسجدي با حضور معاون رييس جمهور در مانه و سملقان
به همت ستاد فهمای خراسان شمالی؛

تجلیل از فعال مسجدی با حضور معاون رییس جمهور در مانه و سملقان

«محمود فرهمند» از فعالان مسجدي و نماينده عشاير منطقه قليچ قاميش مانه و سملقان با دکتر «محمد حسيني»، معاون امور مجلس رئيس جمهور ، و رييس سازمان عشايري کشور، توسط ستاد فهماي خراسان شمالي تقدير شد.
شناسه خبر : 44564 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «محمود فرهمند» رییس هیئت امناء مسجد حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام منطقه عشایری قلیچ قامیش شهرستان مانه و سملقان از سوی ستاد هماهنگی کانون ها یفرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در جمع مسئولان کشوری و استانی تجلیل شد.

این تجلیل در 20 بهمن ماه جاری و نهمین روز از ایام دهه فجر و همزمان با برگزاری جشنواره "عشایر و انقلاب اسلامی" صورت گرفت، با حضور دکتر «محمد حسینی»، معاون امور مجلس رئیس جمهور ، «عباس پاپی زاده»، رئیس سازمان امور عشایری  انجام گرفت.

 همچنین  حجت الاسلام و المسلمین  شریعتی نژاد امام جمعه آشخانه، دکتر «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی، دکتر «محمد وحیدی» و دکتر «محمد پاکمهر»  نمایندگان مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرم و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی و نیز دکتر «علی جدی»، نماینده مردم شیروان  در خانه ملت و دیگر مسئولان استانی  از جمله دکتر «تقی  صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز حضور داشتند.

فرهمند از فعالان فرهنگی و اجرایی منطقه است که علاوه بر مسجد داری، شورای روستایی و نماینده عشایر منطقه است که خدمات فراوانی برای اهالی و هم کیشان خود انجام داده است.

30 خانواده با جمعیت 110 نفر، عشایر منطقه قلیچ قایی را در بردارد که در فصلبهار و تابستان به مناطق ییلاقی شیروان حرکت  می کنند و مستقر می شوند.

پایان/