عموم مردم به همت اهالی مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) بجنورد میهمان جشن انقلاب شدند
عموم مردم به همت اهالي مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) بجنورد ميهمان جشن انقلاب شدند

عموم مردم به همت اهالی مسجد حضرت قائم آل محمد(عج) بجنورد میهمان جشن انقلاب شدند

جشن انقلاب در دهمين ميزباني از برنامه «10شب، 10 مسجد» با حضور مردم انقلابي و تني چند از مسئولان فرهنگي به ميزباني فعالان فرهنگي و کانون مسجد قائم آل محمد عجل الله تعالي فرج الشريف شهرک امام خميني(ره) بجنورد برگزار شد.
شناسه خبر : 44573 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد مسجد قائم آل محمد عجل الله تعالی فرج الشریف شهرک امام خمینی (ره) بجنورد با محوریت فعالان کانون فرهنگی هنری و شورای فرهنگی  این مسجد، میزبان نهمین برنامه «10شب، 10مسجد» بود و مراسم نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

این مراسم معنوی که با حضور مسئولان استانی از جمله حجت الاسلام «رضا براتی زاده»، رییس کل دادگستری خراسان شمالی، برگزار شد، بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نور، آغاز شد و نمازگزاران حاضر  به استقبال  برنامه نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

حجت الاسلام «علی نوروزی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی در ادامه این مراسم به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد با هدف جهاد تبیین اهداف و ابعاد این پیروزی ارزشمند را تشریح کرد.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: امروز جوان و نوجوان ما باید بیشتر از گذشته بر ارزش ها و چرایی پیروزی انقلاب  واقف باشد و بدانند و ما موظف به این روشنگری هستیم.

حجت الاسلام «ناصر هدایتی»، معاون تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این مراسم ارزش های انقلاب اسلامی و نتایج و دستاوردهای آن را یادآوری کردو مردم حاضر را به حضور باشکوه  در راهپیمایی 22 بهمن فرا خواند.

قرائت مقاله توسط ایزانلو، از دختران نوجوان و فعال مسجد،  اجرای دو سرود توسط گروه سرود «نسیم ولایت»  کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی عجل الله تعالی فرج الشریف بجنورد و نیز برگزاری مسابقه  اهداء جایزه به برگزیدگان از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

امشب و در آخرین برنامه میزبانی اهالی مسجد از «10شب،10مسجد»، ارکان مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام بجنورد و فعالان کانون سفیران هدایت این مسجد،  پذیرای مردم انقلابی خواهد بود.

 

پایان/