بیانیه ستاد فهمای خراسان شمالی به مناسبت چهل و چهارمین 22بهمن پیروزی
بيانيه ستاد فهماي خراسان شمالي به مناسبت چهل و چهارمين 22بهمن پيروزي

بیانیه ستاد فهمای خراسان شمالی به مناسبت چهل و چهارمین 22بهمن پیروزی

ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي به مناسبت فرا رسيدن 22 بهمن، سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و بار ديگر خلق حماسه پرشور توسط مردم هميشه در صحنه و غيور، بيانيه همبستگي صادر کرد.
شناسه خبر : 44588 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ در متن این بیانیه آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ ِبهمن، تاریخ رشادت ها و همبستگی، یک تن واحد به نام مردم ایران است که با روحی ناب و اراده ای مقتدر، را به تصویر کشیدند.
امروز انقلاب اسلامی ایران در حالی ۴۴ سالگی را تجربه میکند که همچنان آن روح واحد به رهبری آیت الله خامنه ای پیشتاز و درخشان در عرصه بین المللی میدرخشد و جوانان آن با بیرق الله و دل در گرو عشق حضرت سید الشهدا دست از جان شسته اند و در برابر ظلم سینه سپر کرده اند و تنها دشمنان از نفس افتاده اند که جز خیالپردازی و جنگ چهره به چهره و به خیال خامشان تخریب آیه های روشن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی را در کمین کاه ناتوانی انتظار میکشند

انقلاب اسلامیِ ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) نه تنها ثابت کرد که در دنیا همیشه و همه‌جا حرف قدرتهای سلطه‌گرِ استعماری، حرفِ آخر نیست؛ بلکه اعجازگونه و مقتدرانه، در تندبادهای دشمنی‌ها، مزاحمت‌ها، تعارضات، فتنه‌ها و ریزش‌ها، توانست شعارها، آرمان‌ها و هدف‌هایش را هم‌چون جانِ شیرین، حفظ و حراست نماید؛ ‌صراطِ مستقیمی که ملت ایران با عزمی راسخ، سال‌ها پیمود، بی آن‌که در برابر ناظران، چه امیدبستگان و چه بدخواهان، خسته یا دل‌زده شود.
آری! اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ۲۲ بهمن با حضور یکپارچه اقتدار و اتحاد اسلامی را به منصه ظهور می رسانند.