شوق میزبانی جشن 22 بهمن در مسجد موسی بن جعفر(ع)بجنورد/ ازتکریم خانواده شهید انقلاب تا جشن تکبیر و رونمایی از بنای یادبود محله
شوق ميزباني جشن 22 بهمن در مسجد موسي بن جعفر(ع)بجنورد/ ازتکريم خانواده شهيد انقلاب تا جشن تکبير و رونمايي از بناي يادبود محله

شوق میزبانی جشن 22 بهمن در مسجد موسی بن جعفر(ع)بجنورد/ ازتکریم خانواده شهید انقلاب تا جشن تکبیر و رونمایی از بنای یادبود محله

آخرين برنامه از «10شب، 10مسجد» با ميزباني کانون فرهنگي هنري "سفيران هدايت" و مشارکت ارکان مسجد حضرت موسي بن جعفر عليه السلام منطقه حصار شير علي و برگزاي جشن پيروزي انقلاب اسلامي با برنامه هاي متنوع همراه بود.
شناسه خبر : 44589 تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ اهالی مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه السلام منطقه حصار شیر علی بجنورد با تدارک برنامه ویژه میزبان مردم در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شوق تجربه 22 بهمنی دیگر شدند

 

مربیان دو گروه سرود پیش از آغاز برنامه با تمرین سرود سلام فرمانده کودکان و نوجوانان دانش آموز این مسجد را مهیای استقبال از مردم انقلابی کردند.

 

پس از اذان و اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام الهی، امام جماعت مسجد و مدیر کانون فرهنگی هنری سفیران هدایت، مردم حاضر با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نور، به استقبال برنامه »10شب، 10مسجد» نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

حجت الاسلام«حمید رفیعی»، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه این مراسم به ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با هدف جهاد تبیین، اهداف و ابعاد این پیروزی ارزشمند را تشریح کرد.

دو اجرای سرود توسط گروه سرود دختران و نیز گروه سرود پسران  دانش آموز، با موضوع انقلاب اسلامی  و نیز سرود سلام فرمانده،  برگزاری مسابقه  اهداء جایزه به برگزیدگان از اهم برنامه های این مراسم می توان نام برد.

این مراسم همچنین ضمن تقدیر از برگزیدگان مسابقه و نوجوانان گروه های سرود، از خانواده  شهید منصور سیران حصاری از شهدای انقلاب با اهداء هدیه ای یادبود قدردانی شد و مقام شامخ آن شهید ارج نهاده شد.

یکی از زیبایی های این مراسم قاب امضاء های  اقشار مختلف  از کودکان و نوجوانان تا ریش سفیدان محل، پای بیانیه حضور در راهپیمایی و عهد دواره با امام و شهدا در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

برگزاری کارگاه نقاشی و حضور سحر حصاری، هنرمند با استعداد  14 ساله که خودجوش نقاشی و طراحی را یاد گرفته بود و چهره شهید حاج قاسم سلیمانی را طراحی می کرد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

برپایی میز خدمت و رسیدگی به مشکلات مردم این محله کم برخوردار توسط نمایندگانی برخی نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)  نیز گوشه از مسجد را به خود اختصاص داده بود.

پس از تکریم و قدردانی؛ مراسم جشن  تکبیر و فرباد  "الله اکبر" بچه ها و مراسم نورافشانی از زیبایی های این مراسم بود و شوق بچه های مسجد و بارش برف و نورافشانی هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.

مسئولین حاضر همراه تنی چند از فعالین این مسجد، بنای یادمان محله را نیز رونمایی کردند و این محله با معرفی بیشتر شهدا و تاریخچه سکونت در آن و  "شیرعلی" معروف آشنا شد.

پایان/