کمک 400میلیون ریالی فعالان کانون محبان الزهرا(س) به مردم زلزله زده خوی
کمک 400ميليون ريالي فعالان کانون محبان الزهرا(س) به مردم زلزله زده خوي

کمک 400میلیون ریالی فعالان کانون محبان الزهرا(س) به مردم زلزله زده خوی

مدير کانون فرهنگي هنري محبان الزهرا سلام الله عليها اسفراين از اهداء 110دست لباس و کفش به ارزش ريالي 400ميليون ريال به هموطنان آسيب ديده از زلزله اخير در خوي خبر داد.
شناسه خبر : 44759 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) از خراسان شمالی؛ «غلامحسن امیری»، مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا سلام الله علیها اسفراین و رابط کانون های این شهرستان با اعلام این خبر گفت: به همت خیرین و مرکز نیکوکاری هیئت محبان الزهرا سلام الله علیها و تلاش فعالان این کانون پویش کمک به مردم زلزله زده خوی را برنامه ریزی کردیم که خوشبختانه توانستیم با مبلغ جمع آوری شده 400 میلیون ریالی 110 دست لباس و کفش گرم خریداری و به این مناطق ارسال کنیم.

وی ادامه داد: پخت غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی و نیز تهیه اقلام مورد نیاز خانواده های نیازمند در طول سال در برنامه اجرای کانون قرار دارد و انجام شده است.

امیری به برنامه های اجرا شده در ایام دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: 110 پرس غذای گرم به همین مناسبت تهیه و طبخ شد و در سفره خانواده های نیازمند قرار گرفت.

وی همچنین از اجرای برنامه ویژه دانش آموزان با هدف پیوند مسجد و مدرسه و خانواده نیز در ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بر این اساس تعدادی از فعالان کانون و اساتید و طلاب حوزه علیمه در این عرصه همراه کانون بودند و برنامه های فرهنگی و بصیرت افزایی برای دانش آموزان اجرا کردند.

امیری تکریم خانواده شهدا و تکریم حامیان فعالیت های کانون و تقدیر از فعالین، تهیه پرچم و پلاکارد با شعارهای انقلابی  و نیز توزیع مچ بند و پیشانی بند مزین به طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیز راه اندازی ایستگاه گریم پرچم ویژه کودکان و نونهالان، با هدف شورآفرینی و حضور گسترده کودکان ونوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر اقدامات این کانون نام بردو گفت: برگزاری مراسم جشن انقلاب در محل کانون با حضور معاون پارلمانی وزیر اقتصاد  را از دیگر برنامه های این کانون نام برد.

پایان/