نشست تخصصی «جایگاه انسان در هستی» در راز و جرگلان با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی
نشست تخصصي «جايگاه انسان در هستي» در راز و جرگلان با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي
به مناسبت عید مبعث:

نشست تخصصی «جایگاه انسان در هستی» در راز و جرگلان با حضور مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی

نشست تخصصي «جايگاه انسان در هستي» در راز و جرگلان با حضور مدير ستاد فهماي خراسان شمالي و محوريت خوانش کتاب «طرح کلي انديشه اسلامي در قرآن» ويژه خواهران مسجدي برگزار شد.
شناسه خبر : 44864 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از خراسان شمالی؛ خواهران فعال مسجدی شهر غلامان، در جمعی فرهنگی و علاقمند و مجموع دو هسته کتابخوانی مستمر را تشکیل می دادند، به مناسبت عید سعید مبعث گرد هم آمدند و در نشست تخصصی"جایگاه انسان در هستی" شرکت کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست با حضور حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی جمعه عصر در قالب نشست عیدانه و کتابخوانی برگزار شد.

جلسه اول موضوع محوری ایمان تفسیر آیات 132 تا 134 سوره شریف آل عمران، بازخوانی شد و نکات ارزشمند برآمده از این آیات همچون موضوع اطاعت خدا و رسول خدا  و رهبانیت و نیز اهمیت تقوا و موضوع غفران بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، در این نشست کتابخوانی، باب گفتگوی تحلیلی قرار گرفت.

 

مجموعه مکتوب "طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن" شامل 28 جلسه از تدریس و تفسیر  حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)  در ماه مبارک رمضان سال  1353 در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) است  که توسط انتشارات "صهبا"، گردآوردی و منتشر شده است.

 

در این نشست همچنین کتاب "ستاره ها چیدنی نیستند" نوشته  محمدعلی حبیب اللهیان،  برای خوانش  معرفی شد.

 

پایان/