بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از رویداد هنری «ایران روشن»
بازديد مدير ستاد فهماي خراسان شمالي از رويداد هنري «ايران روشن»

بازدید مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از رویداد هنری «ایران روشن»

حجت الاسلام پاکدامن، از محل برگزاري رويداد هنري «ايران روشن» و تلاش نوجوانان و جوانان براي خلق آثار هنري با موضوع انقلاب اسلامي بازديد کرد.
شناسه خبر : 44909 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، با حضور در دانشکده انقلاب بجنورد  و محل برگزاری رویداد هنری «ایران روشن» از آثار هنرمندان نوجوان و جوان حاضر در این رویداد دیدن کرد و در روند برگزاری آن قرار گرفت.

 

مدیر ستاد فهمای استان در این بازدید، دکتر «تقی صادقی»، مدیر کل فرهنگ  ارشاد اسلامی خراسان شمالی به همراه حجت الاسلام سرشته  معاون امور فرهنگی و نیز مرواری، معاون هنری این اداره کل  را همراهی کرد، که تعامل و شناسایی استعداد های هنری از اهداف اصلی این بازدید می توان نام برد.

بر اساس اعلام معاونت هنری ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  رویداد هنری«ایران روشن» به همت این اداره کل و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان ویژه نوجوانان و جوانان مستعد رشته های طراحی و گرافیک برنامه ریزی و اجرا شده است.

اتحاد و همبستگی اقوام مختلف، زبان و ادبیات فارسی، تمامیت ارضی و مرزهای کشور و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از محورهای این رویداد هنری می باشد.

در این رویداد 57 دانش آموز از هنرستان هنرهای زیبا با موضوع های عنوان شده  در رشته طراحی و گرافیک تولید اثر کردند و آثار در 5 گروه داوری و برگزیدگان در ایام پیش رو با برگزاری مراسم اختتامیه معرفی و تقذیر می شوند .

پایان/