بیش از 400 اثر به پویش #نسل_سلیمانی_ها در خراسان شمالی رسید
بيش از 400 اثر به پويش #نسل_سليماني_ها در خراسان شمالي رسيد

بیش از 400 اثر به پویش #نسل_سلیمانی_ها در خراسان شمالی رسید

حجت الاسلام پاکدامن، از دريافت 432 اثر، براي رقابت در بخش هاي مختلف پويش مجازي #نسل_سليماني_ها خبر داد و گفت: پس از داوري آثار رسيده، برگزيدگان معرفي و تقدير مي شوند.
شناسه خبر : 44929 تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»،  با اشاره به برگزاری پویش مجازی #نسل_سلیمانی_ها در این استان گفت: این پویش به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ششم دی ماه سال جاری، در بخش های سلفی با تصویر حاج قاسم، کلیپ، نقاشی و دلنوشته آغاز و  تا 22 بهمن ماه ادامه داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در ادامه اعلام کرد: 432 اثر از سوی 394 هنرمند کودک و نوجوان، به دبیرخانه این پویش رسید، که به زودی داوری می شود.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی ادامه داد: از میان آثار رسیده در بخش نقاشی 153 اثر، سلفی با تصویر حاج قاسم 76 اثر، در بخش دلنوشته و کلیپ به ترتیب  90 متن  و 113 ویدئو دریافت شده است.

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین اعلام کرد: آثار رسیده علاوه بر شهرستان های خراسان شمالی، دیگر استان ها شامل فارس، گیلان، خراسان رضوی، خوزستان، یزد، مرکزی، مازندران، تهران، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قم و اردبیل را نیز در بردارد.

وی در تکمیل این خبر توضیح داد:  پس از داوری آثار، اسامی برگزیدگان بخش های مختلف این پویش، همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر، مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف  و در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اعلام  و تقدیر می شوند.

 

پایان/