گفتمان در کانون های مساجد، شبکه سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است
گفتمان در کانون هاي مساجد، شبکه سازي و تربيت نيروي مسجدي و انقلابي است
مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در جمع برخی رابطین شهرستانی کانونها؛

گفتمان در کانون های مساجد، شبکه سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است

همزمان با آغاز ايام مبارک شعبان المعظم و در آستانه اعياد سراسر نور و پربرکت شعبانيه، رابطان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان هاي استان خراسان شمالي در نشست هم انديشي، گرد هم آمدند.
شناسه خبر : 44992 تاریخ انتشار : ۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی، تنی چند از رابطان  شبکه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در نشستی کارشناسانه و فرهنگی با حضور مدیر ستاد فهمای این استان گرد هم آمدند و در خصوص ارتقاء فعالیت کانون های زیر مجموعه بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، در این نشست ضمن تأکید بر نقش تربیتی کانون های فرهنگی هنری مساجد؛ شبکه سازی با پرورش مجموعه ای از نیروهای ارزشمند انقلابی را اولویت فعالیت ها در این حوزه عنوان و این موضوع را به رابطان حاضر توصیه کرد.

 

وی در ادامه گفت: شاید مشکل اقتصادی در حال حاضر بارزتر بنظر بیاید، اما موضوع فرهنگی و بستگی ارتقاء یک محله  و پس از آن جامعه، به رفع مسایل فرهنگی آن است و این موضوع نیاز اساسی این روزهاست.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» در ادامه با استناد به تاکیدات ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی، خطاب به رابطان حاضر گفت: گفتمان ما، شبکه سازی و تربیت نیروی مسجدی و انقلابی است که البته این موضوع برای حصول به نتیجه زمان می برد، اما نتایج سازنده ای در بر خواهد داشت.

در این نشست راهکارهای ارتباط گیری بیشتر با کانون ها و ترغیب کانون های زیرمجموعه رابطین، برنامه های مختلف  از جمله توزیع بسته های همدلی و گوشت نذری، اهدایی موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها قم و خیرین برنامه سمت خدا، با حضور رابطین آن  مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

پرسش و پاسخ و تبادل نظر در خصوص رویداد ملی فهما و روند ثبت فعالیت ها نیز به صورت چهره به چهره و فردی، پایان بخش این نشست می توان نام برد.

گفتنی است، رابطان کانون های مساجد شهرستان های اسفراین، بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان  و مانه و سملقان در این نشست حضور داشتند.

 

پایان/